Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En mugglisberättelse (SV)

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

1 2 3 ... 5 6 7 ... 58 59 60
Användare Inlägg
Mikay
Elev

Avatar


Tjaa har läst igenom och den är ju hur kul som helst och jag anmäler mig som frivillig om det behövs

4 nov, 2011 19:44

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Mikay och Ginny-Weasley-00: Ni är uppskrivna.

Jag kan göra ett försök, med ett nytt kapitel.
----------------------------------------------
Mine tyckte det var jätteskönt att vara av med Bombarda. Fast det lät inte likt Bombarda att bara ge upp för att någon sa det. Mine var ganska säker på att det skulle bli nya försök att komma in. Och det hade hon ju rätt i.

Hermione Granger
var redan i färd med att komma igång. Hon hade skrivit en lång presentation, vunnit hela frågesporten flera gånger för att få pengar, och gjort mängder med foruminlägg. Om någon hittade kontot skulle de aldrig kunna tro att det var så nytt.
Hon hade skickat mängder med vänförfrågningar. Till de flesta av hennes gamla vänner, och några nya. De flesta var till hufflepuffare, men några till andra elevhem. För även om hon bytt, så tyckte hon mest om hufflepuff.
Hon hade skickat till mine, Puffsurrare, Tonkss och många andra. Allt för att verka som en gammal van medlem. Först då kunde hon agera.

4 nov, 2011 19:49

Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 4 kl. 19:52
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jaså, jag har varit hufflepuffare?

Det är såå bra!

4 nov, 2011 19:52

mine
Elev

Avatar


skitbra du skriver jättebra meera:]♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

4 nov, 2011 19:52

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jaså, jag har varit hufflepuffare?

Det är såå bra!

Tänk att det har du.

Det blir kanske mer om en stund, men inte säkert. Om det inte blir det så blir det nog tidigast halv tio ikväll, eller imorgon.

4 nov, 2011 19:54

Lilla ugglan piggelin
Elev

Avatar


Superbra! kan jag få vara med???

“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars)

4 nov, 2011 20:00

Katla
Elev

Avatar


Wohoo, jag har fått en vänförfrågan av hackerexperten Bombarda, med annan användare.. Suck.

♏︎

4 nov, 2011 20:01

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Wohoo, jag har fått en vänförfrågan av hackerexperten Bombarda, med annan användare.. Suck.

och jag är hackern och har fått en vänförfrågan från en jag tydligen är rädd för o.o♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

4 nov, 2011 20:02

Borttagen

Avatar


Den var jätte bra! Om det behövs mer kan jag gärna vara med! Btw, du skriver jätte bra!

4 nov, 2011 20:11

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Lilla ugglan piggelin:
Superbra! kan jag få vara med???

Uppskriven. Möjligtvis 14 år? Det börjar bli lite läskigt, det där...
Ska snart ha besök, men hinner kanske ett kort kapitel.
----------------------------------------
Det kunde bara inte vara möjligt. Mikay hade hittat en ny medlem några dagar tidigare. Hon ville hjälpa den nya medlemen, som hette Hermione Granger , att komma igång, och skickade en vänförfrågan. Nästa dag hade den varit godkänd, och hon hade kollat vilka vänner Hermione Granger hade mer. Det visade sig att hon var den ända slytherineleven bland fem ravenclaware, nio gryffindorare och ca 20 hufflepuffare. 20. Och ändå gick den här medlemen i gryffindor. Konstigt. Nu efter några dagar kollade hon Hermione Granger s profil igen, och tappade fullständigt hakan. Där fanns 35 vänner, två drakar, en trollstav, tre kvastar och 153 galeoner. Dessutom var statusen inte något i stig med "har fått brevet" eller "förstaårselev". Den var dricker polyjuice-elixir. Mikay hade varit medlem i två månader och bara nått "Köper trollstav". Det var onaturligt. För de flesta nybörjare tog det lång tid att fatta vad man egentligen gjorde på sidan. Det här var definitivt ingen nybörjare. Det här var en erfaren person, med väldiga ambitioner. Det var någonting, och han visste precis vad, som var väldigt väldigt fel.

4 nov, 2011 20:20

1 2 3 ... 5 6 7 ... 58 59 60

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

Du får inte svara på den här tråden.