En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mikay
Elev |
Tjaa har läst igenom och den är ju hur kul som helst och jag anmäler mig som frivillig om det behövs
4 nov, 2011 19:44 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Mikay och Ginny-Weasley-00: Ni är uppskrivna.
Jag kan göra ett försök, med ett nytt kapitel. ---------------------------------------------- Mine tyckte det var jätteskönt att vara av med Bombarda. Fast det lät inte likt Bombarda att bara ge upp för att någon sa det. Mine var ganska säker på att det skulle bli nya försök att komma in. Och det hade hon ju rätt i. Hermione Granger Hon hade skickat mängder med vänförfrågningar. Till de flesta av hennes gamla vänner, och några nya. De flesta var till hufflepuffare, men några till andra elevhem. För även om hon bytt, så tyckte hon mest om hufflepuff. Hon hade skickat till mine, Puffsurrare, Tonkss och många andra. Allt för att verka som en gammal van medlem. Först då kunde hon agera. 4 nov, 2011 19:49
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 4 kl. 19:52
|
|
Borttagen
|
Jaså, jag har varit hufflepuffare?
Det är såå bra! 4 nov, 2011 19:52 |
|
mine
Elev |
4 nov, 2011 19:52 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaså, jag har varit hufflepuffare? Det är såå bra! Tänk att det har du. Det blir kanske mer om en stund, men inte säkert. Om det inte blir det så blir det nog tidigast halv tio ikväll, eller imorgon. 4 nov, 2011 19:54 |
|
Lilla ugglan piggelin
Elev |
Superbra! kan jag få vara med???
“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars) 4 nov, 2011 20:00 |
|
Katla
Elev |
Wohoo, jag har fått en vänförfrågan av hackerexperten Bombarda, med annan användare.. Suck.
♏︎ 4 nov, 2011 20:01 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Katla: Wohoo, jag har fått en vänförfrågan av hackerexperten Bombarda, med annan användare.. Suck. och jag är hackern och har fått en vänförfrågan från en jag tydligen är rädd för o.o♥ 4 nov, 2011 20:02 |
|
Borttagen
|
Den var jätte bra! Om det behövs mer kan jag gärna vara med! Btw, du skriver jätte bra!
4 nov, 2011 20:11 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Lilla ugglan piggelin: Superbra! kan jag få vara med??? Uppskriven. Möjligtvis 14 år? Det börjar bli lite läskigt, det där... Ska snart ha besök, men hinner kanske ett kort kapitel. ---------------------------------------- Det kunde bara inte vara möjligt. Mikay hade hittat en ny medlem några dagar tidigare. Hon ville hjälpa den nya medlemen, som hette Hermione Granger 4 nov, 2011 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen