Kära mobbare, vad håller ni på med?
Forum > Off Topic > Kära mobbare, vad håller ni på med?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Stör mig så himla mycket på när han säger: Korea. SYDKOREA NORDKOREA. Öh, orkar inte med honom. Åh fölåt men, han är bara en liten pojke med okunskap som förväntas kunna saker bara för att han är känd... Visst håller jag med om att han kan säga saker som är fel.. men ja.. Titta bara på hur han är uppvuxen, i sin lilla kristna familj...
3 nov, 2011 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Han är 17 år och borde kunna veta lite om omvärlden. Han har många starka åsikter om homosexualitet, abort och våldtäkt men han kan ser inte skillnaderna mellan Nordkorea och Sydkorea. Han har fått för mycket luft och nån borde dra ner honom på jorden.Skrivet av Borttagen: Stör mig så himla mycket på när han säger: Korea. SYDKOREA NORDKOREA. Öh, orkar inte med honom. Åh fölåt men, han är bara en liten pojke med okunskap som förväntas kunna saker bara för att han är känd... Visst håller jag med om att han kan säga saker som är fel.. men ja.. Titta bara på hur han är uppvuxen, i sin lilla kristna familj... 3 nov, 2011 15:38 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Han är 17 år och borde kunna veta lite om omvärlden. Han har många starka åsikter om homosexualitet, abort och våldtäkt men han kan ser inte skillnaderna mellan Nordkorea och Sydkorea. Han har fått för mycket luft och nån borde dra ner honom på jorden. Skrivet av Borttagen: Stör mig så himla mycket på när han säger: Korea. SYDKOREA NORDKOREA. Öh, orkar inte med honom. Åh fölåt men, han är bara en liten pojke med okunskap som förväntas kunna saker bara för att han är känd... Visst håller jag med om att han kan säga saker som är fel.. men ja.. Titta bara på hur han är uppvuxen, i sin lilla kristna familj... han är 17 år och borde veta lite om omvärlden ja. Men tyvärr är det inte alls många som gör det, ungdomar i allmänhet bryr sig mindre om sådant idag. Så jag skulle inte klandra honom, bara för att han är den som måste prata om det i media..
3 nov, 2011 15:45 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Jo men grejen är den att i alla fall dom JAG känner inte har en endaste anledning att hata honom. De sitter bara och skriver ''gay'' ''ful'' och allt vad det nu är för ingen anledning alls. ^ Sorry girl, menar inget illa! Men jag förstår inte varför många anser avundsjuka vara anledningen till att folk trycker ned andra. Självfallet kan det ju vara så, det beror helt enkelt på vilken situation man pratar om, men det behöver inte vara en riktig anledning. Om en person går någon annan på nerverna, är irriterande, eller helt enkelt inte omtyckt av den andre så behöver inte grunden vara avundsjuka. Menar inte att du syftade på det - ville bara flika in det! Och jag har faktiskt en "riktig" anledning till att inte tycka om Justin Bieber; och nej, det är inte musiken, utan en del uttalanden som han har gjort. Och om Justin nu skulle ha sagt något olämpligt eller vad det nu är han har gjort så tycker jag fortfarande att Hata är att ta i. ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
3 nov, 2011 15:55 |
|
Borttagen
|
^
^Han borde inte uttala sig alls då! Vem är han som ska prata om ämnen som abort men vet ej skillnaden mellan Nord och Sydkorea. Jag drar slutsatsen att han är en idiot. Han tänker säkert inte när han talar. Han är helt ugh.. 3 nov, 2011 15:55 |
|
luckyBella
Elev |
Alltså...
Jag trodde faktiskt att jag hatade honom. Men efter att jag såg detta insåg jag att jag inte har något emot honom alls. Han är en bra person som fick sin dröm uppfylld och jag mår nu illa av allt hatande for no reason. Han är också en människa med känslor och när jag såg honom gråta och när folk buade ut honom, det fick mig att försätta mig själv i hans situation. Jag avundas av att han kan vara så stark, han är starkare än mig. Om jag vore honom skulle jag gett upp nästan direkt. Det finns jävligt sjuka människor därute som sprider hat på internet och mobbas som ledder till att världen blir en sämre plats. Näe fy fan, jag mår illa.
3 nov, 2011 15:56 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Borttagen: I så fall är ju alla i hela världen idioter, inklusive jag. För det finns massor av människor som säger korkade saker. Jag har sagt massor korkade saker, så gör det mig till en idiot då?^ ^Han borde inte uttala sig alls då! Vem är han som ska prata om ämnen som abort men vet ej skillnaden mellan Nord och Sydkorea. Jag drar slutsatsen att han är en idiot. Han tänker säkert inte när han talar. Han är helt ugh.. Sen spelar det heller ingen roll vad man har gjort, att dödshota folk är fortfarande jävligt lågt. Han är en människa, herregud.. folk nästan söker sig till negativa saker om honom för att ''bevisa'' att han är dålig. ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
3 nov, 2011 15:57
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 3 kl. 16:04
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Danzi: Det är en skillnad att säga korkade saker och ta sig an ämnen som abort och våldtäkt. Han tror att abort är att döda en bebis och han kan se skillnaden mellan syd och nordkorea. Han har gjort rasistiska uttalanden och därför är han en idiot. Att säga korkade saker har vi alla gjort och vi lärt av oss av det men vi stödjer inte det. Han är en idiot för att han säger saker i intervjuer och han står upp för det.Skrivet av Borttagen: I så fall är ju alla i hela världen idioter, inklusive jag. För det finns massor av människor som säger korkade saker. Jag har sagt massor korkade saker, så gör det mig till en idiot då? ^ ^Han borde inte uttala sig alls då! Vem är han som ska prata om ämnen som abort men vet ej skillnaden mellan Nord och Sydkorea. Jag drar slutsatsen att han är en idiot. Han tänker säkert inte när han talar. Han är helt ugh.. 3 nov, 2011 16:03 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hm.. man ska nog inte tro på precis ALLT som media skriver i tidningar.. ok om det finns videos med honom där han säger det, men står det i tidningar så kan det vara både falskt och sant.Skrivet av Danzi: Det är en skillnad att säga korkade saker och ta sig an ämnen som abort och våldtäkt. Han tror att abort är att döda en bebis och han kan se skillnaden mellan syd och nordkorea. Han har gjort rasistiska uttalanden och därför är han en idiot. Att säga korkade saker har vi alla gjort och vi lärt av oss av det men vi stödjer inte det. Han är en idiot för att han säger saker i intervjuer och han står upp för det. Skrivet av Borttagen: I så fall är ju alla i hela världen idioter, inklusive jag. För det finns massor av människor som säger korkade saker. Jag har sagt massor korkade saker, så gör det mig till en idiot då? ^ ^Han borde inte uttala sig alls då! Vem är han som ska prata om ämnen som abort men vet ej skillnaden mellan Nord och Sydkorea. Jag drar slutsatsen att han är en idiot. Han tänker säkert inte när han talar. Han är helt ugh.. ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
3 nov, 2011 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Danzi: Ja det är sant man ska inte tro allt vad media säger men hans egna uttalanden är det som gäller.Skrivet av Borttagen: Hm.. man ska nog inte tro på precis ALLT som media skriver i tidningar.. ok om det finns videos med honom där han säger det, men står det i tidningar så kan det vara både falskt och sant. Skrivet av Danzi: Det är en skillnad att säga korkade saker och ta sig an ämnen som abort och våldtäkt. Han tror att abort är att döda en bebis och han kan se skillnaden mellan syd och nordkorea. Han har gjort rasistiska uttalanden och därför är han en idiot. Att säga korkade saker har vi alla gjort och vi lärt av oss av det men vi stödjer inte det. Han är en idiot för att han säger saker i intervjuer och han står upp för det. Skrivet av Borttagen: I så fall är ju alla i hela världen idioter, inklusive jag. För det finns massor av människor som säger korkade saker. Jag har sagt massor korkade saker, så gör det mig till en idiot då? ^ ^Han borde inte uttala sig alls då! Vem är han som ska prata om ämnen som abort men vet ej skillnaden mellan Nord och Sydkorea. Jag drar slutsatsen att han är en idiot. Han tänker säkert inte när han talar. Han är helt ugh.. 3 nov, 2011 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen