Vart ska du se HP7?
Forum > Harry Potter > Vart ska du se HP7?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
legojacob
Elev |
Jag ska gå på hp 7 del 2 i stockholm på rigoletto på premiären
P.S det är kl. 00:01 på natten Go big or go home 12 jun, 2011 17:10 |
|
Stranger
Elev |
MALMÖ!
12 jun, 2011 17:12 |
|
Danzi
Elev |
12 jun, 2011 18:22 |
|
Hippogriff
Elev |
Tydligen ska det vara 15 års-gräns på 3D och jag vågar nog inte, så ser väl den vanliga. Måste ringa SF.
We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. 13 jun, 2011 15:56 |
|
Summer Lovegood
Elev |
Ska se den i Hudiksvall.
"We will finish this as it all began...Together" 13 jun, 2011 15:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag ska vara på utsidan av galapremiären i London den 7 juli, kommer se filmen i Göteborg den 13 juli (midnatt mellan 12-13) och återvända till London för att se den igen den 15:e
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 jun, 2011 20:31 |
|
Maharajah
Elev |
Skulle vilja göra som Zabini men det blir för dyrt. Ska se den i 3d (midnattpremiären) på Rigoletto i Stockholm
13 jun, 2011 21:35 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
13 jun, 2011 21:38 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Är inte 15 så jag får inte se den i 3D Men jag ska se den vanliga här hemma i Trollhättan Är 15-årsgräns på 2D också, vettu! ♏︎ 13 jun, 2011 21:40 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Är inte 15 så jag får inte se den i 3D Men jag ska se den vanliga här hemma i Trollhättan Är 15-årsgräns på 2D också, vettu! Va!? Nej!? Nu blir jag riktigt förbannad! Är du säker!?
13 jun, 2011 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen