@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Ginny00: Google översätt suger men det behövs för att man ska förstå enklare. Tror inte att jag läst en enda mening utan grammatikfel.Skrivet av LolFeelings: omg. Jag läser om Bellatrix på harrypotter.wiki via Google översätt och dog när det stod Dobby hävdade att han var en "fri tomte" och Apparated bort. DOBBY ÄR EN FRI TOMTE. Vet, det suger, men det är rätt kul också.
15 jul, 2012 15:46 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Å vad jag har det lyxigt, både kaffe och kex
15 jul, 2012 15:53 |
|
scarhead
Lärare |
15 jul, 2012 16:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Mark och Bec heter två av mina föräldrars kompisar som bor i Australien.
De är här och hälsar på, gissa vad? De har aldrig sett smörgåstårta förut, de tycker det är as skumt 15 jul, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
Är jag skum som inte orkar gå ut fast solen skiner och det är jättevarmt? :O
15 jul, 2012 16:22 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag skum som inte orkar gå ut fast solen skiner och det är jättevarmt? :O Nej! Tvärt om, man blir ju trött av värme 15 jul, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: *Andas ut* Vad bra. Jag blev lite orolig, där Skrivet av Borttagen: Är jag skum som inte orkar gå ut fast solen skiner och det är jättevarmt? :O Nej! Tvärt om, man blir ju trött av värme 15 jul, 2012 16:23 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: *Andas ut* Vad bra. Jag blev lite orolig, där Skrivet av Borttagen: Är jag skum som inte orkar gå ut fast solen skiner och det är jättevarmt? :O Nej! Tvärt om, man blir ju trött av värme 15 jul, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
^ Vad tur
15 jul, 2012 16:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag kan aldrig tänka mig Bella ta så mycket plats! 15 jul, 2012 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen