Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5994 5995 5996 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av LolFeelings:
omg.
Jag läser om Bellatrix på harrypotter.wiki via Google översätt och dog när det stod Dobby hävdade att han var en "fri tomte" och Apparated bort.

DOBBY ÄR EN FRI TOMTE.

Vet, det suger, men det är rätt kul också.
Google översätt suger men det behövs för att man ska förstå enklare. Tror inte att jag läst en enda mening utan grammatikfel.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

15 jul, 2012 15:46

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Å vad jag har det lyxigt, både kaffe och kex

15 jul, 2012 15:53

scarhead
Lärare

Avatar

+1


Nu är jag hemma från en liten träff med HarryFreakingPotter och si_tonks and IT WAS AWESOME

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

15 jul, 2012 16:17

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Mark och Bec heter två av mina föräldrars kompisar som bor i Australien.
De är här och hälsar på, gissa vad?
De har aldrig sett smörgåstårta förut, de tycker det är as skumt

15 jul, 2012 16:20

Borttagen

Avatar


Är jag skum som inte orkar gå ut fast solen skiner och det är jättevarmt? :O

15 jul, 2012 16:22

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är jag skum som inte orkar gå ut fast solen skiner och det är jättevarmt? :O

Nej!
Tvärt om, man blir ju trött av värme

15 jul, 2012 16:22

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Är jag skum som inte orkar gå ut fast solen skiner och det är jättevarmt? :O

Nej!
Tvärt om, man blir ju trött av värme
*Andas ut* Vad bra. Jag blev lite orolig, där

15 jul, 2012 16:23

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Är jag skum som inte orkar gå ut fast solen skiner och det är jättevarmt? :O

Nej!
Tvärt om, man blir ju trött av värme
*Andas ut* Vad bra. Jag blev lite orolig, där

Det behöver du ju inte vara

15 jul, 2012 16:24

Borttagen

Avatar


^ Vad tur

15 jul, 2012 16:25

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar



Jag kan aldrig tänka mig Bella ta så mycket plats!

15 jul, 2012 16:29

1 2 3 ... 5994 5995 5996 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.