@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Jag vill se Twilight. Men det blir när min Bärbara DVD har kommit, jag köpt Breaking Dawn part 1 och bestämmer mig för att ha Twilight-maraton
15 jul, 2012 14:50 |
|
Celebikai
Elev |
15 jul, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
Asså suck. Gillar inte att man kan se ens namn, gatuadress och allt sånt och man slår upp ens tel-nummer på t.ex eniro. Försökte just ta bort mina uppgifter så att bara vissa detaljer syntes, och så var man tvungen att ringa ett visst nummer för att det skulle bekräftas. Så jag ringer numret och hoppas att det bara ska komma en text som att "dina uppgifter kommer nu bli uppdaterade" men istället hamnar jag väl hos deras kund service eller något sånt. Jag hörde en röst, och la på luren. Men, daah. d'x
15 jul, 2012 14:56 |
|
Flumm
Elev |
15 jul, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Jag vill att det ska vara nästa lördag... D:
15 jul, 2012 15:00 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
15 jul, 2012 15:17
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-15 kl. 15:18
|
|
Borttagen
|
Hörni alla fina Mugglisar! Om ni undrar varför jag är inloggad så länge på en dag så är det inte för att jag har byggt bo vid datorn, tvärtom. Jag får knappt spela på en dag och då gör jag det i smyg på mobilen och jag glömmer alltid at logga ut så jag är inloggad hela tiden så om ni vill ha täcken på att jag facktiskt är vid liv framför skärmen och så märks det om jag lägger inlägg eller duellerar eller ugglar med dig!!! HOPPAS NI TOG DET PÅ FULLASTE ALLVAR!!! Moahaha aha!!!! Ne jag bara skäm ta men då vet ni iallafall!!!
15 jul, 2012 15:18 |
|
Disenchanted
Elev |
15 jul, 2012 15:21 |
|
LolFeelings
Elev |
omg.
Jag läser om Bellatrix på harrypotter.wiki via Google översätt och dog när det stod Dobby hävdade att han var en "fri tomte" och Apparated bort.
15 jul, 2012 15:28 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LolFeelings: omg. Jag läser om Bellatrix på harrypotter.wiki via Google översätt och dog när det stod Dobby hävdade att han var en "fri tomte" och Apparated bort. DOBBY ÄR EN FRI TOMTE. Vet, det suger, men det är rätt kul också. 15 jul, 2012 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen