@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
borde ha döpt min katt till kurry istället. katten "pratar" / kurrar väääldigt ofta
15 jul, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
hatar mitt liv just nu..
15 jul, 2012 13:37 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: hatar mitt liv just nu.. Varför? 15 jul, 2012 13:41 |
|
Borttagen
|
jag måste städa mitt rum för att några andra ska sova där... massor av mina föräldrars saker ligger i mitt rum också. det känns som om jag inte får ha mitt rum i fred.. Och om en vecka ska jag till norrland och det kommer vara skittråkigt där.. 15 jul, 2012 13:45 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av MonsterCookie: Det var ju inte bra .-.Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av MonsterCookie: Kopiera in lite bra ffs i ett world-dokument och skriv ut Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS Det där är en grymt awesome idé, men vi har ingen fungerande skrivare x] ,_, Men om du inte har möjlighet att läsa, kan du ju alltid skriva nä, precis ._. jaja, det gör jag alltid, så heeelt död kmr jag ju inte bli ^^ men det är inte riktigt samma sak ändå... ahwell, får väl försökra utveckla några karaktärer ellr nåt :3 ellr uh niam one shots i massor EHEHEHEHEH wolfstar deserved better. 15 jul, 2012 13:46 |
|
Borttagen
|
Usch, har blivit antagen till Linköpings universitet till i höst, men nu verkar det ganska osäkert om jag kommer att få tag på en bostad
15 jul, 2012 13:47 |
|
Borttagen
|
jag är stalkad av kaptän grov hongel han är äcklig
15 jul, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag med :cJag vill ha nästa helg nu :c Då ska jag till Turkiet Och då får jag äta godis för första gången på 4 månader Det låter trevligt! Själv ska jag vara på en "fest" som är igång tre dagar men vi är där mest för att ha roligt bara. Och killen jag gillar ska dit 15 jul, 2012 14:06 |
|
LolFeelings
Elev |
15 jul, 2012 14:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det ska bli kul Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag med :cJag vill ha nästa helg nu :c Då ska jag till Turkiet Och då får jag äta godis för första gången på 4 månader Det låter trevligt! Själv ska jag vara på en "fest" som är igång tre dagar men vi är där mest för att ha roligt bara. Och killen jag gillar ska dit Kul för dig 15 jul, 2012 14:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen