Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5992 5993 5994 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


borde ha döpt min katt till kurry istället. katten "pratar" / kurrar väääldigt ofta

15 jul, 2012 13:36

Borttagen

Avatar


hatar mitt liv just nu..

15 jul, 2012 13:37

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
hatar mitt liv just nu..


Varför?

15 jul, 2012 13:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
hatar mitt liv just nu..


Varför?

jag måste städa mitt rum för att några andra ska sova där... massor av mina föräldrars saker ligger i mitt rum också. det känns som om jag inte får ha mitt rum i fred.. Och om en vecka ska jag till norrland och det kommer vara skittråkigt där..

15 jul, 2012 13:45

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av MonsterCookie:
Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS
Kopiera in lite bra ffs i ett world-dokument och skriv ut Det är inte samma sak som att läsa dem på datorn, men då har du iaf något att läsa ;D

Det där är en grymt awesome idé, men vi har ingen fungerande skrivare x] ,_,
Det var ju inte bra .-.

Men om du inte har möjlighet att läsa, kan du ju alltid skriva Om du tar med dig ett block och enbra penna kan du skriva en bok/en ff istället

nä, precis ._.

jaja, det gör jag alltid, så heeelt död kmr jag ju inte bli ^^ men det är inte riktigt samma sak ändå... ahwell, får väl försökra utveckla några karaktärer ellr nåt :3
ellr
uh
niam
one shots
i massor
EHEHEHEHEH

wolfstar deserved better.

15 jul, 2012 13:46

Borttagen

Avatar


Usch, har blivit antagen till Linköpings universitet till i höst, men nu verkar det ganska osäkert om jag kommer att få tag på en bostad Visste inte riktigt var jag ville plugga efter gymnasiet, så jag ställde mig i bostadskö sent. Nu har jag bara 95 köpoäng medan det lägsta som krävs för någon bostad i listan är 210 D: FML

15 jul, 2012 13:47

Borttagen

Avatar


jag är stalkad av kaptän grov hongel han är äcklig

15 jul, 2012 13:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill ha nästa helg nu :c
Jag med :c

Då ska jag till Turkiet
Och då får jag äta godis för första gången på 4 månader


Det låter trevligt!

Själv ska jag vara på en "fest" som är igång tre dagar men vi är där mest för att ha roligt bara. Och killen jag gillar ska dit

15 jul, 2012 14:06

LolFeelings
Elev

Avatar


"Bartemius Crouch" och "Rufus Scrimgeour" kan vara de fulaste namn jag hört.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

15 jul, 2012 14:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill ha nästa helg nu :c
Jag med :c

Då ska jag till Turkiet
Och då får jag äta godis för första gången på 4 månader


Det låter trevligt!

Själv ska jag vara på en "fest" som är igång tre dagar men vi är där mest för att ha roligt bara. Och killen jag gillar ska dit
Det ska bli kul

Kul för dig

15 jul, 2012 14:13

1 2 3 ... 5992 5993 5994 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.