Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5991 5992 5993 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


känslan av att få ett meddelande av en radom person som säger "jag såg dej på liseberg med en kort tjej" lite random

15 jul, 2012 12:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill ha nästa helg nu :c
Jag med :c

Då ska jag till Turkiet
Och då får jag äta godis för första gången på 4 månader

15 jul, 2012 12:50

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS
Kopiera in lite bra ffs i ett world-dokument och skriv ut Det är inte samma sak som att läsa dem på datorn, men då har du iaf något att läsa ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

15 jul, 2012 13:01

Borttagen

Avatar


Jag har alltid tyckt om Somnium namnet

15 jul, 2012 13:03

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av MonsterCookie:
Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS
Kopiera in lite bra ffs i ett world-dokument och skriv ut Det är inte samma sak som att läsa dem på datorn, men då har du iaf något att läsa ;D

Det där är en grymt awesome idé, men vi har ingen fungerande skrivare x] ,_,

wolfstar deserved better.

15 jul, 2012 13:07

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av MonsterCookie:
Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS
Kopiera in lite bra ffs i ett world-dokument och skriv ut Det är inte samma sak som att läsa dem på datorn, men då har du iaf något att läsa ;D

Det där är en grymt awesome idé, men vi har ingen fungerande skrivare x] ,_,
Det var ju inte bra .-.

Men om du inte har möjlighet att läsa, kan du ju alltid skriva Om du tar med dig ett block och enbra penna kan du skriva en bok/en ff istället

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

15 jul, 2012 13:11

baramin
Elev

Avatar


HEJ MUGGLIS SAKNAR ER.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

15 jul, 2012 13:12

ronnyponny
Elev

Avatar


Imorgon åker jag till Grekland!
Kommer sakna er bautamycket!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio2_500.gif

15 jul, 2012 13:21

Borttagen

Avatar


Ska på kalas!

15 jul, 2012 13:26

Borttagen

Avatar


Ska träffa en sheltie uppfödare idag

15 jul, 2012 13:36

1 2 3 ... 5991 5992 5993 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.