@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
känslan av att få ett meddelande av en radom person som säger "jag såg dej på liseberg med en kort tjej" lite random
15 jul, 2012 12:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag med :cJag vill ha nästa helg nu :c Då ska jag till Turkiet Och då får jag äta godis för första gången på 4 månader 15 jul, 2012 12:50 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Kopiera in lite bra ffs i ett world-dokument och skriv ut Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS
15 jul, 2012 13:01 |
|
Borttagen
|
Jag har alltid tyckt om Somnium namnet
15 jul, 2012 13:03 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av MonsterCookie: Kopiera in lite bra ffs i ett world-dokument och skriv ut Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS Det där är en grymt awesome idé, men vi har ingen fungerande skrivare x] ,_, wolfstar deserved better. 15 jul, 2012 13:07 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Det var ju inte bra .-.Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av MonsterCookie: Kopiera in lite bra ffs i ett world-dokument och skriv ut Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS Det där är en grymt awesome idé, men vi har ingen fungerande skrivare x] ,_, Men om du inte har möjlighet att läsa, kan du ju alltid skriva
15 jul, 2012 13:11 |
|
baramin
Elev |
HEJ MUGGLIS SAKNAR ER.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 15 jul, 2012 13:12 |
|
ronnyponny
Elev |
15 jul, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Ska på kalas!
15 jul, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
Ska träffa en sheltie uppfödare idag
15 jul, 2012 13:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen