@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
15 jul, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Hejdå Sverige!
15 jul, 2012 11:57 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha nästa helg nu :c
15 jul, 2012 11:57 |
|
Obliviate_
Elev |
Vad kan man fördriva en söndag med ? Föredragsvis utomhus
15 jul, 2012 12:16 |
|
LolFeelings
Elev |
15 jul, 2012 12:31 |
|
harrypotter87
Elev |
15 jul, 2012 12:35 |
|
MonsterCookie
Elev |
Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS
wolfstar deserved better. 15 jul, 2012 12:36 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS Bibliotek..? 15 jul, 2012 12:40 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av MonsterCookie: Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS Bibliotek..? åker om två timmar, och det enda biblioteket som har öppet atm ligger nere på stan och dit hinner jag inte åka. Och är rätt säker på att det inte finns några bibliotek ute i skärgården </3 men tack för hjälpen :3 wolfstar deserved better. 15 jul, 2012 12:44 |
|
LolFeelings
Elev |
15 jul, 2012 12:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen