Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Filuren
Elev |
"Jaja... Gå nu och stäng dörren efter dig!"
24 aug, 2013 11:32 |
|
Borttagen
|
"Det spelar ingen roll vad den där tjejen har gjort eller inte gjort. Man beter sig inte så i vilket fall."
24 aug, 2013 11:34 |
|
Borttagen
|
"oh shit."
24 aug, 2013 12:23 |
|
Sannie
Elev |
"Jag är hungrig!"
Är fortfarande hungrig :c 24 aug, 2013 14:17 |
|
123vilde453
Elev |
okejjjj
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 24 aug, 2013 16:49 |
|
tyri
Elev |
24 aug, 2013 20:10 |
|
123vilde453
Elev |
nanananannananananas
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 24 aug, 2013 20:11 |
|
Hedwig96
Elev |
jag tror den är kallrökt, i skolan sa de att man kan äta kallrökt bacon utan att tillaga den, o om den nu e rå så tror ja int att jag dör o dör jag så kan ni ju spela "some die young" på min begravning!
skämtade lite me min brorsa 25 aug, 2013 00:40 |
|
Elma00
Elev |
25 aug, 2013 00:42 |
|
The One In Blue
Elev |
"Te är alltid gott så jag kan komma in till dig i morgon kväll."
"Se mig sa jag, hör mig sa jag, känn mig." 25 aug, 2013 03:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen