@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Igår såg jag en som såg ut som Neville. SOM NEVILLE! Det tog typ flera minuter innan jag kunde lugna ner mig igen... Jag så någon som såg ut som Fenrir Greyback på tåget en gång. Jag fick allvarligt panik!! Liksom, han såg verkligen ut som honom!! 15 jul, 2012 10:12 |
|
Smutsen
Elev |
Min bästis kommer hem idag. Yay woooho
15 jul, 2012 10:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår såg jag en som såg ut som Neville. SOM NEVILLE! Det tog typ flera minuter innan jag kunde lugna ner mig igen... Jag så någon som såg ut som Fenrir Greyback på tåget en gång. Jag fick allvarligt panik!! Liksom, han såg verkligen ut som honom!! Gud va läskigt 15 jul, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår såg jag en som såg ut som Neville. SOM NEVILLE! Det tog typ flera minuter innan jag kunde lugna ner mig igen... Jag så någon som såg ut som Fenrir Greyback på tåget en gång. Jag fick allvarligt panik!! Liksom, han såg verkligen ut som honom!! Gud va läskigt Jag vet!! Han tittade på mig desutom!! 15 jul, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår såg jag en som såg ut som Neville. SOM NEVILLE! Det tog typ flera minuter innan jag kunde lugna ner mig igen... Jag så någon som såg ut som Fenrir Greyback på tåget en gång. Jag fick allvarligt panik!! Liksom, han såg verkligen ut som honom!! Gud va läskigt Jag vet!! Han tittade på mig desutom!! Usch 15 jul, 2012 10:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår såg jag en som såg ut som Neville. SOM NEVILLE! Det tog typ flera minuter innan jag kunde lugna ner mig igen... Jag så någon som såg ut som Fenrir Greyback på tåget en gång. Jag fick allvarligt panik!! Liksom, han såg verkligen ut som honom!! Gud va läskigt Jag vet!! Han tittade på mig desutom!! Usch Jag vet, det var nästan så att man ville springa och aldrig vända sig om igen... 15 jul, 2012 10:30 |
|
Smutsen
Elev |
Min syster heter Noomi i förnamn och Pixie i mellannamn efter The Pixies. Några i min klass kallar henne för Gnoomi och jag vet inte varför. Men i alla fall. Hon är en Pixi-Gnom
15 jul, 2012 10:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Smutsen: Min syster heter Noomi i förnamn och Pixie i mellannamn efter The Pixies. Några i min klass kallar henne för Gnoomi och jag vet inte varför. Men i alla fall. Hon är en Pixi-Gnom En Pixi-Gnom 15 jul, 2012 10:31 |
|
Smutsen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Smutsen: Min syster heter Noomi i förnamn och Pixie i mellannamn efter The Pixies. Några i min klass kallar henne för Gnoomi och jag vet inte varför. Men i alla fall. Hon är en Pixi-Gnom En Pixi-Gnom Precis 15 jul, 2012 10:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår såg jag en som såg ut som Neville. SOM NEVILLE! Det tog typ flera minuter innan jag kunde lugna ner mig igen... Jag så någon som såg ut som Fenrir Greyback på tåget en gång. Jag fick allvarligt panik!! Liksom, han såg verkligen ut som honom!! Gud va läskigt Jag vet!! Han tittade på mig desutom!! Usch Jag vet, det var nästan så att man ville springa och aldrig vända sig om igen... Jag förstår.. Men läskigt! 15 jul, 2012 10:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen