@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan folk utmana mig nån gång? -.- I can! 14 jul, 2012 23:23 |
|
Celebikai
Elev |
14 jul, 2012 23:26 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2012 23:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Yes Skrivet av Borttagen: Kan folk utmana mig nån gång? -.- självklart!!♥ 14 jul, 2012 23:29 |
|
Celebikai
Elev |
14 jul, 2012 23:35 |
|
Borttagen
|
14 jul, 2012 23:38 |
|
Lordlollo
Elev |
NAE! Jag har ramlat på cyckeln för typ 2 dagar sen, och imorgon ska jag iväg till västervik med cirkusen, kul attt ha typ jätte ont i knät bara av att gå, ska ska har hoppa och fara sig i en hek vecka... -.-
♆ 14 jul, 2012 23:40 |
|
Solkatten
Elev |
Jag bara måste åka på språkresa i Orlando, Florida någon sommar!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2012 23:51 |
|
Knizzlare
Elev |
14 jul, 2012 23:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Oh seriously. Jag blir väckt 10, hade fått paniiik om jag vaknat 17 xD Har sovit tills för en timme sedan. Vaknade vid 17-tiden och åt frukost, sedan somnade jag om. Kommer vara världens suraste nästa vecka då pappa kommer och han kommer väcka mig vid 12... D: Jag går och lägger mig vid 7 på morgonen oftast så det är därför jag sover länge xD Därför kommer jag vara väldigt ovan med att vakna så tidigt som 12 D: 15 jul, 2012 00:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen