@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Hjälp. Det står att "Hen" har vunnit duellen när man duellerar. när man inte vet om det är en tjej eller kille så står det hen c: ![]()
14 jul, 2012 22:56 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Obliviate_: Hjälp. Det står att "Hen" har vunnit duellen när man duellerar. när man inte vet om det är en tjej eller kille så står det hen c: åh, var det så enkelt. Då måste jag ändra så det syns att jag är tjej. Hatar uttrycket hen x) 14 jul, 2012 22:59 |
|
Ginny00
Elev |
avifors profilbild är finast.
14 jul, 2012 23:02 |
|
Borttagen
|
Har sovit tills för en timme sedan. Vaknade vid 17-tiden och åt frukost, sedan somnade jag om. Kommer vara världens suraste nästa vecka då pappa kommer och han kommer väcka mig vid 12... D:
14 jul, 2012 23:04 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oh seriously. Jag blir väckt 10, hade fått paniiik om jag vaknat 17 xDHar sovit tills för en timme sedan. Vaknade vid 17-tiden och åt frukost, sedan somnade jag om. Kommer vara världens suraste nästa vecka då pappa kommer och han kommer väcka mig vid 12... D: 14 jul, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
14 jul, 2012 23:09 |
|
leumas vän
Elev |
14 jul, 2012 23:12 |
|
Ginny00
Elev |
No Jag ser ju arg ut 14 jul, 2012 23:14 |
|
Borttagen
|
Kan folk utmana mig nån gång? -.-
14 jul, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan folk utmana mig nån gång? -.- självklart!!♥ 14 jul, 2012 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen