@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: naw! Kul! Jag har gjort en liten saga!; Det var en gång en liten tjej som heter luna99, hon var väldigt blyg. En dag träffade hon en tjej vid namnet Hp Luna. Dem lekte och lekte tills en dag då dem träffade en annan tjej vi en liten afär. Tjejen dem träffade heter Lily Abbott. Lily Abbott hade en grå hund som heter dill99. Lily Abbott sa att hennes pappa ägde afären som var där. Dem gick in till pappan. Pappan sa att han heter Alex96 och att hans fru avifors sälger en massa saker. luna99 och Hp Luna gick in följd av Lily Abbott. Dem såg en dam stå vid en hög med kakor. luna99 gick dit och skulle titta på kakorna, då sa damen att hon hette t i l d a och att hon järna bjöd dem på godis. Dem tittade först fundersamt på damen då hunden dill99 kom fram och nosade på t i l d a. Självklart får du en godis oxå, sa damen. Spoiler: Tryck här för att visa! Min tumblr
14 jul, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
Hp Luna citera helst inte inlägget. Alla som är taggade får ett medelande.
14 jul, 2012 22:32 |
|
Sara.Potter
Elev |
jag gillar att äta rå falukorv
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ ![]() ![]()
14 jul, 2012 22:38 |
|
Hp Luna
Elev |
14 jul, 2012 22:38 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag dricker saft och är lite irriterad på att ingen i typ level 5-9 vill duellera mot mig på duellen..
14 jul, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hp Luna: Va? Citerade jag? Whatt? Var verkligen inte meningen! Det gör inget. Alla gör små fel ibland. Det bevisar ju bara att man är mänsklig, eller hur? 14 jul, 2012 22:41 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hp Luna: Va? Citerade jag? Whatt? Var verkligen inte meningen! Det gör inget. Alla gör små fel ibland. Det bevisar ju bara att man är mänsklig, eller hur? Jadå! ;D Min tumblr
14 jul, 2012 22:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fang: Skrivet av Solkatten: Wow, jag äger verkligen på duellerna You are so going to loose! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2012 22:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Hjälp. Det står att "Hen" har vunnit duellen när man duellerar.
14 jul, 2012 22:52 |
|
Bombarda
Elev |
Det är världens oväder o det åskar så vi har ingen ström...
Kärlek till alla! 14 jul, 2012 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen