@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av ginnyw123: Jag kan inte bestämma mig för om jag ska se Fenixorden, Hemligheteras kammare eller Fången från Azkaban... Fenixorden / fången från azkaban är bäst :3 Jag ska se på hemligheternas kammare, det var så länge sedan jag såg den!
14 jul, 2012 21:28 |
|
Radioanka
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Radioanka: MIN JÄVLA DATOR. Jag hade precis fått ihop 1 poäng till hufflepuff via frågesporten, vad tror ni datorn gör då? Stänger av sig. För att den ska uppdateras. Och vad händer då då? Jo, min poäng som jag fick ihop till hufflepuff räknas inte eftersom datorn stängdes av innan frågesporten avslutades. Jävla fanskap. Ursäkta mitt missbruk av svenska språket. Har du testat att gå tillbaka till frågesporten? Ibland när man lämnar den utan att den avslutats så är den kvar på samma fråga Tack för tipset, men det funkade inte. :c happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 14 jul, 2012 21:30 |
|
Solkatten
Elev |
Wow, jag äger verkligen på duellerna
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2012 21:31 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Wow, jag äger verkligen på duellerna 14 jul, 2012 21:45 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2012 21:47 |
|
Lordlollo
Elev |
this! ^^
♆ 14 jul, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Har bakat bagels.. Så nu ska jag provsmaka och kolla om jag ska fortsätta baka bagels eller bara lägga det år sidan
14 jul, 2012 22:11 |
|
EmahS
Elev |
14 jul, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Mågon som vet när andra säsongen av Awkward börjr? Hade tydligen fel men längtar som en apa!
14 jul, 2012 22:15 |
|
scarhead
Lärare |
14 jul, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen