@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Jag kan inte bestämma mig för om jag ska se Fenixorden, Hemligheteras kammare eller Fången från Azkaban... Fenixorden / fången från azkaban är bäst :3 14 jul, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Radioanka: Gud vad jobbigt!MIN JÄVLA DATOR. Jag hade precis fått ihop 1 poäng till hufflepuff via frågesporten, vad tror ni datorn gör då? Stänger av sig. För att den ska uppdateras. Och vad händer då då? Jo, min poäng som jag fick ihop till hufflepuff räknas inte eftersom datorn stängdes av innan frågesporten avslutades. Jävla fanskap. Ursäkta mitt missbruk av svenska språket. 14 jul, 2012 21:10 |
|
Afturelding
Elev |
14 jul, 2012 21:13 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Radioanka: MIN JÄVLA DATOR. Jag hade precis fått ihop 1 poäng till hufflepuff via frågesporten, vad tror ni datorn gör då? Stänger av sig. För att den ska uppdateras. Och vad händer då då? Jo, min poäng som jag fick ihop till hufflepuff räknas inte eftersom datorn stängdes av innan frågesporten avslutades. Jävla fanskap. Ursäkta mitt missbruk av svenska språket. Har du testat att gå tillbaka till frågesporten? Ibland när man lämnar den utan att den avslutats så är den kvar på samma fråga 14 jul, 2012 21:13 |
|
Flumm
Elev |
14 jul, 2012 21:14 |
|
JoLizz
Elev |
Fick precis ett sms, citat ur hungerspelen. Han skickar det för att muntra upp mig, hur gulligt liksom? :'
![]()
14 jul, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Usch...Det luktar gummi... 14 jul, 2012 21:14 |
|
Solkatten
Elev |
Chattar på Omegle.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2012 21:23 |
|
JoLizz
Elev |
14 jul, 2012 21:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Radioanka: MIN JÄVLA DATOR. Jag hade precis fått ihop 1 poäng till hufflepuff via frågesporten, vad tror ni datorn gör då? Stänger av sig. För att den ska uppdateras. Och vad händer då då? Jo, min poäng som jag fick ihop till hufflepuff räknas inte eftersom datorn stängdes av innan frågesporten avslutades. Jävla fanskap. Ursäkta mitt missbruk av svenska språket. Jävla dator. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2012 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen