@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
14 jul, 2012 20:32 |
|
Solkatten
Elev |
Äter popcorn. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2012 20:37 |
|
Afturelding
Elev |
Jag äslar sådant här. Min hjärna vet till exempel att man får ungefär 2 fot (så 60x60 cm) mer hud när man är gravid än vad man har innan, haha. ![]() ![]()
14 jul, 2012 20:40 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag äslar sådant här. Min hjärna vet till exempel att man får ungefär 2 fot (så 60x60 cm) mer hud när man är gravid än vad man har innan, haha. Haha what? Okej, läskigt. Själv lärde jag mig just att kungarna i en kortlek representerar verkliga kungar :o 14 jul, 2012 20:45 |
|
scarhead
Lärare |
14 jul, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissLollo: OK. Skrivet av Borttagen: spela mot mig då, jag har itne incendio VARFÖR?!?! Varför börjar jag alltid brinna i dueller? -.- 14 jul, 2012 20:49 |
|
Solkatten
Elev |
Toffix är så jäkla gott. ♥ Jag kan äta hur många sådana som helst! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Den här låten ♥ Älskar den här låten i vanliga fall, men den här remixen är ännu bättre ^^
Folk tycker tydligen att musiken i dans-delen (2:45 och framåt) låter som Hedwig's Theme, men jag hör det inte 14 jul, 2012 20:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-14 kl. 21:01
|
|
Radioanka
Elev |
MIN JÄVLA DATOR.
Jag hade precis fått ihop 1 poäng till hufflepuff via frågesporten, vad tror ni datorn gör då? Stänger av sig. För att den ska uppdateras. Och vad händer då då? Jo, min poäng som jag fick ihop till hufflepuff räknas inte eftersom datorn stängdes av innan frågesporten avslutades. Jävla fanskap. Ursäkta mitt missbruk av svenska språket. happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 14 jul, 2012 20:59 |
|
ginnyw123
Elev |
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska se Fenixorden, Hemligheteras kammare eller Fången från Azkaban...
14 jul, 2012 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen