@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Seriöst.. Är det någon som vet om det gör ont på katter om man klipper dom i morrhåren? Nej dom får inte ont... Dom blir väll virriga tror jag. (Eftersom att dom känner och hittar med morrhåren. 14 jul, 2012 18:52 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Seriöst.. Är det någon som vet om det gör ont på katter om man klipper dom i morrhåren? Du har väl inte gjort det? O_o 14 jul, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
Alex96 var med i drömmen som jag hade senast... i drömmen sa han att han hette alex69, eheheh
jag minns knappt något mer xd 14 jul, 2012 19:10 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag skulle skriva hans namn någonstans och skrev Alex69 och trodde hela stunden att han hette det. Alex96 var med i drömmen som jag hade senast... i drömmen sa han att han hette alex69, eheheh jag minns knappt något mer xd 14 jul, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
Jag och 69:an, vilka minnen...
14 jul, 2012 19:15 |
|
AlexZz
Elev |
14 jul, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
känslan när man har 203 tummar upp, en person till gör tumme upp och helt plöstligt har man har 199 tummar. ANVÄNDARE SOM TUMMAT UPP MINA INLÄGG OCH SENARE HAR TAGIT BORT SIN ANVÄNDARE, WHYYYYYYY?!?!?!? :c
14 jul, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
14 jul, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
14 jul, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
14 jul, 2012 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen