@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har 14 eller 15 loppbett. OCH DET KLIAR. Jag hatar mina tre katter just nu. Varför hatar du dina katter just nu då?? För att de är loppbärare som älskar att sova i min säng :c 14 jul, 2012 17:06 |
|
t i l d a
Elev |
14 jul, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har 14 eller 15 loppbett. OCH DET KLIAR. Jag hatar mina tre katter just nu. Varför hatar du dina katter just nu då?? För att de är loppbärare som älskar att sova i min säng :c Okej, Mina katter brukar åxo släppa loppor i min säng. 14 jul, 2012 17:16 |
|
scarhead
Lärare |
14 jul, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
Alex96 är en hopplös romantiker.
14 jul, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
14 jul, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Alltså jag vill träffa dem säötaste i världen nuuuuu!
♥ Ian ♥ ♥ Leo ♥!!!!!!!!!!!!!!!! 14 jul, 2012 18:16 |
|
Obliviate_
Elev |
Nån som är hyfsat bra på wordfeud som vill spela? :3
14 jul, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Nån som är hyfsat bra på wordfeud som vill spela? :3 Jag tror jag är ganska bra på det! Vad heter du då? 14 jul, 2012 18:22 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: spela mot mig då, jag har itne incendio VARFÖR?!?! Varför börjar jag alltid brinna i dueller? -.-
14 jul, 2012 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen