@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idag gick jag upp halv sex för att sedan åka till Kalmar och ta tåget till Göteborg kl 8, snacka om att jag kommer då ikväll!!!Jag är hos min mormor och hon vill att vi ska gå upp tidigt så jag går upp klockan 10 och gör mig ordning och allt sen vilar man lite men råkar somna och vaknar nu...
14 jul, 2012 15:54 |
|
scarhead
Lärare |
14 jul, 2012 16:16 |
|
LoonyMe
Elev |
14 jul, 2012 16:41 |
|
scarhead
Lärare |
14 jul, 2012 16:43 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag har typ tråkigt..
14 jul, 2012 16:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Seriöst.. Är det någon som vet om det gör ont på katter om man klipper dom i morrhåren?
14 jul, 2012 16:43 |
|
Twix
Elev |
Mitt kusinbarn rev mig på näsan idag. Det gör ont
14 jul, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
Jag har stott och sålt saker hela dagen med min lillasyster ocg grannen, nu är jag trött!
14 jul, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Jag har 14 eller 15 loppbett. OCH DET KLIAR.
Jag hatar mina tre katter just nu. 14 jul, 2012 17:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har 14 eller 15 loppbett. OCH DET KLIAR. Jag hatar mina tre katter just nu. Varför hatar du dina katter just nu då?? 14 jul, 2012 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen