Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Nanne Grönwall - Lyckos dig!
Hon är en så jäkla bra egoboost! Nanne är en av de få svenska kändisar som jag VILL träffa, krama om och tacka tusen gånger om. Hon är fantastisk och stark och vacker och aaaaah ♥ ♥ ♥ Hennes musik är så peppande! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 dec, 2011 23:15 |
|
Solkatten
Elev |
Westlife - I Have A Dream
De sjunger den så mycket bättre än ABBA ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2011 00:04 |
|
Borttagen
|
Billy Talent - Tears into Wine
6 dec, 2011 00:43 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Nanne Grönwall - Lyckos dig! Hon är en så jäkla bra egoboost! Nanne är en av de få svenska kändisar som jag VILL träffa, krama om och tacka tusen gånger om. Hon är fantastisk och stark och vacker och aaaaah ♥ ♥ ♥ Hennes musik är så peppande! Nu ska jag skrytaa! Hon är jättetrevlig. aww, var ett såå stort fan av henne när jag var 8, då träffade jag henne, fick en kram. åh, jag var så cool då. Min tumblr!
6 dec, 2011 00:44 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
6 dec, 2011 06:34 |
|
Borttagen
|
Min egen andhämtning :>
6 dec, 2011 07:45 |
|
Borttagen
|
Bullet for My Valentine - Alone ♥
I hope you're unhappy and hurting inside I want you to choke when you swallow your pride Lay in your coffin and sleep with your sins Give me the nails and I'll hammer them in 6 dec, 2011 14:17 |
|
Solkatten
Elev |
Westlife - I Have A Dream :'D ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2011 16:03 |
|
Borttagen
|
Eftermiddag med Titti och Benji. Det är någon tävling. Dem frågar vilken stockholmare som grundade Göteborg. Det var tydlingen Gustav II Adolf. Och nu slutade jag lyssna.
6 dec, 2011 16:33 |
|
vevve_puff
Elev |
Disa....min vän
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 6 dec, 2011 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen