Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5964 5965 5966 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
evut
Elev

Avatar


Jag ligger med min Ravelclaw-haldsduk på mig för att få in feelingen på Pottermore.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1196.photobucket.com%2Falbums%2Faa411%2Ftudorrose4456%2Fcelebrateharrypotternm.gif http://acciophoenixwand.tumblr.com http://weheartit.com/evutosv WildHawthorn67 @ Pottermore evamatildaa @ instagram http://insta.devote.se

13 jul, 2012 21:23

Borttagen

Avatar


Elma00 bara besviken på en kompis!

13 jul, 2012 21:23

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
VARFÖR?!?!

Varför börjar jag alltid brinna i dueller? -.-

Förlåt, men det är ju så kul att sätta eld på folk! xD Särskilt när de inte har formeln att släcka den, mohahah!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jul, 2012 21:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
VARFÖR?!?!

Varför börjar jag alltid brinna i dueller? -.-

Förlåt, men det är ju så kul att sätta eld på folk! xD Särskilt när de inte har formeln att släcka den, mohahah!
Haha, OK

13 jul, 2012 21:34

Radioanka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon teknisk person som känner för att titta igenom specifikationerna på de här två tv-apparaterna och säga vilken som är bäst?

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/UE32EH5305XXE/samsung-32-led-smart-tv-ue32eh5305

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/32PFL3517T/philips-32-led-smart-tv-32pfl3517t

Kommer mest att använda den till spel (xbox360 som jag använder som dvd, PS2 och Wii), något enstaka tv-program, och jag köper eventuellt en blu-rayspelare senare.

Jag skulle nog ha tagit Samsung-teven. ^^ Samsung rent generellt tillverkar väldigt bra saker plus att teven du länkade verkar bättre än Philips-teven om man jämför dem. Jag har en Philips hos mamma och den fungerar inte så jättebra, men Samsungen som är hos pappa funkar utmärkt. Så jag rekommenderar Samsung. ^^

happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light.

13 jul, 2012 21:47

Solkatten
Elev

Avatar


You: hi!
Stranger: hi
You: asl
Stranger: 24 m caribbean
Stranger: u?
You: 16 f swe
You: pirates of the caribbean 8D haha, awesome.

Haha, så nu håller vi på att snacka om P.O.T.C.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jul, 2012 22:05

Borttagen

Avatar


Jaha, nu har mensvärken gett med sig. Nu har jag feber istället -.-' FML

Radioanka: Tack för tipset ^^ lutar åt den

13 jul, 2012 22:13

Solkatten
Elev

Avatar


^ Jag har själv inte haft feber på typ flera år

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jul, 2012 22:26

harrypotter87
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
^ Jag har själv inte haft feber på typ flera år

oj är det sant

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F2uzs7yv.jpg

13 jul, 2012 22:27

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av harrypotter87:
Skrivet av Solkatten:
^ Jag har själv inte haft feber på typ flera år

oj är det sant

Japp. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jul, 2012 22:31

1 2 3 ... 5964 5965 5966 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.