@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evut
Elev |
Jag ligger med min Ravelclaw-haldsduk på mig för att få in feelingen på Pottermore.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
13 jul, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Elma00 bara besviken på en kompis!
13 jul, 2012 21:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: VARFÖR?!?! Varför börjar jag alltid brinna i dueller? -.- Förlåt, men det är ju så kul att sätta eld på folk! xD Särskilt när de inte har formeln att släcka den, mohahah! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jul, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Haha, OK Skrivet av Borttagen: VARFÖR?!?! Varför börjar jag alltid brinna i dueller? -.- Förlåt, men det är ju så kul att sätta eld på folk! xD Särskilt när de inte har formeln att släcka den, mohahah! 13 jul, 2012 21:34 |
|
Radioanka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon teknisk person som känner för att titta igenom specifikationerna på de här två tv-apparaterna och säga vilken som är bäst? http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/UE32EH5305XXE/samsung-32-led-smart-tv-ue32eh5305 http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/32PFL3517T/philips-32-led-smart-tv-32pfl3517t Kommer mest att använda den till spel (xbox360 som jag använder som dvd, PS2 och Wii), något enstaka tv-program, och jag köper eventuellt en blu-rayspelare senare. Jag skulle nog ha tagit Samsung-teven. ^^ Samsung rent generellt tillverkar väldigt bra saker plus att teven du länkade verkar bättre än Philips-teven om man jämför dem. Jag har en Philips hos mamma och den fungerar inte så jättebra, men Samsungen som är hos pappa funkar utmärkt. Så jag rekommenderar Samsung. ^^ happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 13 jul, 2012 21:47 |
|
Solkatten
Elev |
You: hi!
Stranger: hi You: asl Stranger: 24 m caribbean Stranger: u? You: 16 f swe You: pirates of the caribbean 8D haha, awesome. Haha, så nu håller vi på att snacka om P.O.T.C. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jul, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Jaha, nu har mensvärken gett med sig. Nu har jag feber istället -.-' FML
Radioanka: Tack för tipset ^^ lutar åt den 13 jul, 2012 22:13 |
|
Solkatten
Elev |
^ Jag har själv inte haft feber på typ flera år
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jul, 2012 22:26 |
|
harrypotter87
Elev |
13 jul, 2012 22:27 |
|
Solkatten
Elev |
Japp. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jul, 2012 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen