@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Jobbigt... Åh jag orkar inte åka bil något mer, jag ska typ åka i 7753625457747 timmar imorgon och 52748562274 timmar i över morgon.... Suck. Skoja inte, vi har bilat ner till Frankrike och Italien och nu är vi på väg hem, tur att det finns musik!
13 jul, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Tur det!Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Jobbigt... Åh jag orkar inte åka bil något mer, jag ska typ åka i 7753625457747 timmar imorgon och 52748562274 timmar i över morgon.... Suck. Skoja inte, vi har bilat ner till Frankrike och Italien och nu är vi på väg hem, tur att det finns musik! 13 jul, 2012 20:39 |
|
scarhead
Lärare |
Jag har suttit och försökt lära mig One Thing på det lilla keyboarden jag har men jag kan inte spela piano så KCNFK DET GÅR INTEEE
13 jul, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Jag längtar till nästa lördag...!
13 jul, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Någon teknisk person som känner för att titta igenom specifikationerna på de här två tv-apparaterna och säga vilken som är bäst?
http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/UE32EH5305XXE/samsung-32-led-smart-tv-ue32eh5305 http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/32PFL3517T/philips-32-led-smart-tv-32pfl3517t Kommer mest att använda den till spel (xbox360 som jag använder som dvd, PS2 och Wii), något enstaka tv-program, och jag köper eventuellt en blu-rayspelare senare. 13 jul, 2012 20:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
gah vill göra en coveer
speech! 13 jul, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: gah vill göra en coveer Fin profilbild, men det har jag redan skrivit, men ändå! 13 jul, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
gaaah jag är arg
13 jul, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: gaaah jag är arg varför? 13 jul, 2012 21:19 |
|
ronnyponny
Elev |
13 jul, 2012 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen