@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av TacosPanda: Men varför...?Skrivet av Borttagen: VARFÖR?!?! Varför börjar jag alltid brinna i dueller? -.- För att du blir träffad an incendio? Det är så irriterande :´( 13 jul, 2012 17:55 |
|
Millson Lovegood
Elev |
hjälp en konstig kille skickar massa meddelanden till mig på en app som heter kik... jag har slutat svara... kan man blocka folk? han skriver inga dumma grejer eller nåt utan han bara babblar på...! dags att skaffa ny mailadress! hahaha han vet inte ens att jag är från sverige
13 jul, 2012 18:23 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: hjälp en konstig kille skickar massa meddelanden till mig på en app som heter kik... jag har slutat svara... kan man blocka folk? han skriver inga dumma grejer eller nåt utan han bara babblar på...! dags att skaffa ny mailadress! hahaha han vet inte ens att jag är från sverige Fick också någon konstig liknande person som kallade sig själv "fredrik" [Ingen stor bokstav]. Sen nu för några dagar sen när jag bara kollar på hanns (Vad säger man... Kik-adress) så har han bytt namn till Erik...? Och bytt profilbild till en annan person.... Spoiler: Tryck här för att visa! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 13 jul, 2012 18:31 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av Millson Lovegood: hjälp en konstig kille skickar massa meddelanden till mig på en app som heter kik... jag har slutat svara... kan man blocka folk? han skriver inga dumma grejer eller nåt utan han bara babblar på...! dags att skaffa ny mailadress! hahaha han vet inte ens att jag är från sverige Fick också någon konstig liknande person som kallade sig själv "fredrik" [Ingen stor bokstav]. Sen nu för några dagar sen när jag bara kollar på hanns (Vad säger man... Kik-adress) så har han bytt namn till Erik...? Och bytt profilbild till en annan person.... Spoiler: Tryck här för att visa! oj då... mitt internet har varit rätt segt så jag har inte kunnat se hans profilbild... och jag är rätt säker på att han går i min skola!!!!! VAD SKA JAG GÖRA? jag har en bild på mig som profilbild så han vet ju vem jag är och hur jag ser ut...
13 jul, 2012 18:35 |
|
Radioanka
Elev |
Oh my god, jag har kramat Charlie Caper. Jag har kramat en trollkarl. I kungsträdgården. I Stockholm. Där har jag kramat Charlie Caper. Som är min idol bland alla gatuartister.
OH MY GOD. happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 13 jul, 2012 18:36 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av Dini99: Skrivet av Millson Lovegood: hjälp en konstig kille skickar massa meddelanden till mig på en app som heter kik... jag har slutat svara... kan man blocka folk? han skriver inga dumma grejer eller nåt utan han bara babblar på...! dags att skaffa ny mailadress! hahaha han vet inte ens att jag är från sverige Fick också någon konstig liknande person som kallade sig själv "fredrik" [Ingen stor bokstav]. Sen nu för några dagar sen när jag bara kollar på hanns (Vad säger man... Kik-adress) så har han bytt namn till Erik...? Och bytt profilbild till en annan person.... Spoiler: Tryck här för att visa! oj då... mitt internet har varit rätt segt så jag har inte kunnat se hans profilbild... och jag är rätt säker på att han går i min skola!!!!! VAD SKA JAG GÖRA? jag har en bild på mig som profilbild så han vet ju vem jag är och hur jag ser ut... Fråga honom rakt ut,vad han nu vill med dig, det funkade för mig på denhär "fredrik" [Utan stor bokstav]. Han slutade skicka sms. Är du helt säker på att han går på din skola? Då kanske du kan fråga någon kompis och se om den personen också känner igen personen (När ditt internet inte laggar ^^) Skicka en uggla om det händer något mer! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 13 jul, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
OHfaishaihfaisfhsf.
I have all these feels... 13 jul, 2012 20:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Fredagsmyyyyys
*lagar taco* 13 jul, 2012 20:15 |
|
The Noble Lion
Elev |
Åh jag orkar inte åka bil något mer, jag ska typ åka i 7753625457747 timmar imorgon och 52748562274 timmar i över morgon.... Suck.
13 jul, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Jobbigt... Åh jag orkar inte åka bil något mer, jag ska typ åka i 7753625457747 timmar imorgon och 52748562274 timmar i över morgon.... Suck. 13 jul, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen