@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
harrypotter87
Elev |
13 jul, 2012 16:45 |
|
scarhead
Lärare |
Jävla skithelvete, insåg precis att på min dator som slutade fungera och dog, så hade jag precis allting. Jag hade bilder, jag hade videos, jag hade kapitlen från fanfictions och KDNDKFNRK orkar inte. Nu kommer jag aldrig få tillbaka mina bilder och sådant, HELVETE.
13 jul, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
By reading the word yawn or seeing someone yawn, you yawn without really thinking about it.
I bet you yawn right now. 13 jul, 2012 17:00 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: The awkward moment when I didn't yawn.By reading the word yawn or seeing someone yawn, you yawn without really thinking about it. I bet you yawn right now. 13 jul, 2012 17:11 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Min bror har fått en IPad i födelsedags present. Jag och pappa köpte den till honom idag. Nu har jag instellerat klart den åt honom och tills han kommer hem(som är om några dagar) kan jag andvända den! Yohoo :-D
13 jul, 2012 17:12 |
|
Mintpastill
Elev |
Suttit och rensat min Spotify-lista, kände att den började bli lite väl lång och full med onödigt skit..
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 13 jul, 2012 17:25 |
|
TacosPanda
Elev |
13 jul, 2012 17:27 |
|
Borttagen
|
VARFÖR?!?!
Varför börjar jag alltid brinna i dueller? -.- 13 jul, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: The awkward moment when I didn't yawn. By reading the word yawn or seeing someone yawn, you yawn without really thinking about it. I bet you yawn right now. Then I don't like you. c: 13 jul, 2012 17:31 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Borttagen: VARFÖR?!?! Varför börjar jag alltid brinna i dueller? -.- För att du blir träffad an incendio?
13 jul, 2012 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen