@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Klar med dödsrelikerna-symbolen! ;D Tror jag ska sätta den i en läder rem och ha runt halsen c; Här ser ni en bild på den. Äckligt ful bild med mobil kameran, men det får duga. x] Snyggt 13 jul, 2012 14:10 |
|
joel9324
Elev |
13 jul, 2012 15:05 |
|
scarhead
Lärare |
my heart is crying because percabeth
MY OTP IS PERFECT MY OTP IS BETTER THAN YOURS, THEY'RE LIKE, WE'RE TOTALLY IN LOVE THEY'RE LIKE, WE'RE BETTER THAN YOUR OTP ;_______; 13 jul, 2012 15:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
13 jul, 2012 15:34 |
|
Smutsen
Elev |
Jag kom in på mitt första val på gymnasiet och jag är glad och jag börjar gymnasiet snart och aaah jag ska börja jobba snart och jag känner mig så gammal och jag blir myndig om 1,5 år jag vill vara sjuuuuu år och inte ha några problem jag villl inte bli vuuuuuxen jag är för omogeeen :C
13 jul, 2012 15:36 |
|
Miss_Green
Elev |
13 jul, 2012 15:52 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Någon som vet vem som sjunger Black heart?
13 jul, 2012 16:05 |
|
Obliviate_
Elev |
Missat tre bussar och vrickat foten, allt på en timme. Fuck this
13 jul, 2012 16:08 |
|
scarhead
Lärare |
ED SHEERAN Y U SO PERFECT
how can you put so many emotions in one song how can you be real how can you write so beautiful songs HOW CAN YOU WRITE SONGS THAT IS LIKE MY LIFE ;__; 13 jul, 2012 16:10 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Missat tre bussar och vrickat foten, allt på en timme. Fuck this Å stackare dig Fast det är ju fredagen den trettonde 13 jul, 2012 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen