One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Knizzlare: men är twittern ''äkta'', alltså kan man lita på den?Skrivet av IamAK: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Celebikai: Är det sant att killarna ska uppträda på OS? Avslutningsceremonin alltså. (har varit helt off idag, orkar inte ta reda på det själv :|) ja, det är det! OSgrejstwittern twittrade och bekräftade det (Jessie J, Taio Cruz, Tinie Tempah och Ed Sheeran ska också det :3) men är det säkert att dom ska uppträda då? jag menar deras låt kanske bara kommer vara med eller nåt. Jo, jag är ganska så säker "Yes it's true... Ed Sheeran, One Direction, Jesse J, Taio Cruz and Tinie Tempah will be performing at the closing Ceremony of The Olympics" När det står att dom will be performing liksooom! 28 jul, 2012 23:10 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Knizzlare: men är twittern ''äkta'', alltså kan man lita på den? Skrivet av IamAK: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Celebikai: Är det sant att killarna ska uppträda på OS? Avslutningsceremonin alltså. (har varit helt off idag, orkar inte ta reda på det själv :|) ja, det är det! OSgrejstwittern twittrade och bekräftade det (Jessie J, Taio Cruz, Tinie Tempah och Ed Sheeran ska också det :3) men är det säkert att dom ska uppträda då? jag menar deras låt kanske bara kommer vara med eller nåt. Jo, jag är ganska så säker "Yes it's true... Ed Sheeran, One Direction, Jesse J, Taio Cruz and Tinie Tempah will be performing at the closing Ceremony of The Olympics" När det står att dom will be performing liksooom! Hm, jag gick in på den och kollade och jag tyckte det verkade som det since den hade jättemånga följare och så men så stod det att den inte var officiell, det hade jag missat, men, det står att MTV hade avslöjat det också, det där med att One Direction m.f. skulle uppträda ![]()
28 jul, 2012 23:13 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av M4L13: Idag när jag åkte en karusell på helsingborgsfestivalen så spelade dom one thing precis när den stanna och jag blev helt jhiyisgfhjbfhivef och började sjunga med like "SO GET OU GET OUT GET OUT OF MAJ HÄÄÄÄED UND FALL INTO MAJ ARMS INSTÄÄÄÄD TRALALALLA" och alla andra runtom was like "walk away slowly..." Sen vägrade jag gå därifrån innan den tog slut cuz malie got swag hähähhä Fukkyeah Yeah intresseklubben antecknar ikno men det innehöll ju 1d så... och jag missar det Måste vart intressant och läskigt samtidigt för andra attse det c;
28 jul, 2012 23:16 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Bombarda: Skrivet av M4L13: Idag när jag åkte en karusell på helsingborgsfestivalen så spelade dom one thing precis när den stanna och jag blev helt jhiyisgfhjbfhivef och började sjunga med like "SO GET OU GET OUT GET OUT OF MAJ HÄÄÄÄED UND FALL INTO MAJ ARMS INSTÄÄÄÄD TRALALALLA" och alla andra runtom was like "walk away slowly..." Sen vägrade jag gå därifrån innan den tog slut cuz malie got swag hähähhä Fukkyeah Yeah intresseklubben antecknar ikno men det innehöll ju 1d så... och jag missar det Måste vart intressant och läskigt samtidigt för andra attse det c; ahha ja det kan jag tänka mig xD Kärlek till alla! 28 jul, 2012 23:18 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av scarhead: Skrivet av Knizzlare: men är twittern ''äkta'', alltså kan man lita på den? Skrivet av IamAK: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Celebikai: Är det sant att killarna ska uppträda på OS? Avslutningsceremonin alltså. (har varit helt off idag, orkar inte ta reda på det själv :|) ja, det är det! OSgrejstwittern twittrade och bekräftade det (Jessie J, Taio Cruz, Tinie Tempah och Ed Sheeran ska också det :3) men är det säkert att dom ska uppträda då? jag menar deras låt kanske bara kommer vara med eller nåt. Jo, jag är ganska så säker "Yes it's true... Ed Sheeran, One Direction, Jesse J, Taio Cruz and Tinie Tempah will be performing at the closing Ceremony of The Olympics" När det står att dom will be performing liksooom! Hm, jag gick in på den och kollade och jag tyckte det verkade som det since den hade jättemånga följare och så men så stod det att den inte var officiell, det hade jag missat, men, det står att MTV hade avslöjat det också, det där med att One Direction m.f. skulle uppträda litar inte på den twittern ;__; men ska googla lite, thank you for da answerrr edit: http://www.london2012.com/spectators/ceremonies/closing-ceremony/performers/ officiella OS-sidan ![]()
29 jul, 2012 17:50 |
|
Remembrall
Elev |
Enligt många sidor så kommer killarna upptäda 12 augusti som fjärde artist!
För någon som undrade innan i tråden så heter killarnas officiella yt kanal onedirectionchannel. c:
29 jul, 2012 19:10 |
|
Solkatten
Elev |
När är den där OS-grejen? O.o Den har säkert redan varit bara för det x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2012 19:20 |
|
Celebikai
Elev |
29 jul, 2012 20:18 |
|
Solkatten
Elev |
Vilken kanal och tid? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2012 21:09 |
|
_SanD_
Elev |
OMG DE SPELADE GOTTA BE YOU PÅ RADION I NORGE NÄR JAG VAR DÄR ♥
SAMMTIDIGT SPELADE DEM WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL PÅ EN ANNAN RADIOKANAL D: VARFÖR SKA MAN SPELA BÅDA PÅ SAMMA GÅNG?!?!?!??!!??!?
30 jul, 2012 11:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen