@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som vet någon asdfghjkl bra fanfiction? Jag har ingenting att läääääsa D:
13 jul, 2012 10:50 |
|
Radioanka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon som vet någon asdfghjkl bra fanfiction? Jag har ingenting att läääääsa D: Den stumma häxan är bra, den finns här på mugglis. c: ----------------------------------- Okej, vad ska man ha på sig på street festival nudå? ._. Jag funderade på en axelbandslös klänning men vill inte piffa upp mig allt för mycket. Sen skulle man ju kunna ta ett par shorts och ett linne lite avslappnat sådär, men jag ska ju kolla på Charlie Caper och då vill jag vara lite fin. :c Ilandsproblem, ohja, men icke desto mindre ett stort problem. happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 13 jul, 2012 10:57 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nymfadora Tonks;; Aw, thank yah dude Det roliga är att jag satt precis och diskuterade gifet med min syster xD Hahaha, vad tycker du om det då? 13 jul, 2012 10:59 |
|
Borttagen
|
Gooood moooorgooooon! c;
Tänkte jag skulle knåpa ihop dödsrelikerna-symbolen av lite pinnar idag. Resultat kommer senare ;D 13 jul, 2012 11:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gooood moooorgooooon! c; Tänkte jag skulle knåpa ihop dödsrelikerna-symbolen av lite pinnar idag. Resultat kommer senare ;D *Exited* 13 jul, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Awesooome Skrivet av Borttagen: Nymfadora Tonks;; Aw, thank yah dude Det roliga är att jag satt precis och diskuterade gifet med min syster xD Hahaha, vad tycker du om det då? 13 jul, 2012 11:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Går in på facebook via mobilen.
Klickar runt lite. Råkar lägga till en total främling på facebook eftersom att jag klickade fel. FML 13 jul, 2012 11:50 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Går in på facebook via mobilen. Klickar runt lite. Råkar lägga till en total främling på facebook eftersom att jag klickade fel. FML Åh, haha xD Jobbig situation... 13 jul, 2012 11:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av Obliviate_: Går in på facebook via mobilen. Klickar runt lite. Råkar lägga till en total främling på facebook eftersom att jag klickade fel. FML Åh, haha xD Jobbig situation... Ja. Var nån jobbig amerikan som satt och bråkade om ett mattetal -.- aja . får radera han om han skulle acceptera xD 13 jul, 2012 11:57 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av Obliviate_: Går in på facebook via mobilen. Klickar runt lite. Råkar lägga till en total främling på facebook eftersom att jag klickade fel. FML Åh, haha xD Jobbig situation... Ja. Var nån jobbig amerikan som satt och bråkade om ett mattetal -.- aja . får radera han om han skulle acceptera xD Haha 13 jul, 2012 12:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen