Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5955 5956 5957 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Någon som vet någon asdfghjkl bra fanfiction? Jag har ingenting att läääääsa D:

13 jul, 2012 10:50

Radioanka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon som vet någon asdfghjkl bra fanfiction? Jag har ingenting att läääääsa D:

Den stumma häxan är bra, den finns här på mugglis. c:

-----------------------------------
Okej, vad ska man ha på sig på street festival nudå? ._. Jag funderade på en axelbandslös klänning men vill inte piffa upp mig allt för mycket. Sen skulle man ju kunna ta ett par shorts och ett linne lite avslappnat sådär, men jag ska ju kolla på Charlie Caper och då vill jag vara lite fin. :c Ilandsproblem, ohja, men icke desto mindre ett stort problem.

happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light.

13 jul, 2012 10:57

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nymfadora Tonks;; Aw, thank yah dude
Det roliga är att jag satt precis och diskuterade gifet med min syster xD

Hahaha, vad tycker du om det då?

13 jul, 2012 10:59

Borttagen

Avatar


Gooood moooorgooooon! c;
Tänkte jag skulle knåpa ihop dödsrelikerna-symbolen av lite pinnar idag. Resultat kommer senare ;D

13 jul, 2012 11:19

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gooood moooorgooooon! c;
Tänkte jag skulle knåpa ihop dödsrelikerna-symbolen av lite pinnar idag. Resultat kommer senare ;D

*Exited*

13 jul, 2012 11:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Nymfadora Tonks;; Aw, thank yah dude
Det roliga är att jag satt precis och diskuterade gifet med min syster xD

Hahaha, vad tycker du om det då?
Awesooome

13 jul, 2012 11:33

Obliviate_
Elev

Avatar


Går in på facebook via mobilen.
Klickar runt lite.
Råkar lägga till en total främling på facebook eftersom att jag klickade fel.

FML

13 jul, 2012 11:50

IvveKingh
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Går in på facebook via mobilen.
Klickar runt lite.
Råkar lägga till en total främling på facebook eftersom att jag klickade fel.

FML


Åh, haha xD Jobbig situation...

13 jul, 2012 11:52

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av IvveKingh:
Skrivet av Obliviate_:
Går in på facebook via mobilen.
Klickar runt lite.
Råkar lägga till en total främling på facebook eftersom att jag klickade fel.

FML


Åh, haha xD Jobbig situation...


Ja. Var nån jobbig amerikan som satt och bråkade om ett mattetal -.- aja . får radera han om han skulle acceptera xD

13 jul, 2012 11:57

IvveKingh
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av IvveKingh:
Skrivet av Obliviate_:
Går in på facebook via mobilen.
Klickar runt lite.
Råkar lägga till en total främling på facebook eftersom att jag klickade fel.

FML


Åh, haha xD Jobbig situation...


Ja. Var nån jobbig amerikan som satt och bråkade om ett mattetal -.- aja . får radera han om han skulle acceptera xD


Haha

13 jul, 2012 12:05

1 2 3 ... 5955 5956 5957 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.