Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5954 5955 5956 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


OMG.

Är på Arlanda med resten av alla som ska åka på språkresa, snart får vi gå in i flygplanet.

Eller inte riktigt än men om en stund. ^^

ENGLAND HERE I COMEEE! ♥

13 jul, 2012 10:19

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OMG.

Är på Arlanda med resten av alla som ska åka på språkresa, snart får vi gå in i flygplanet.

Eller inte riktigt än men om en stund. ^^

ENGLAND HERE I COMEEE! ♥

Haha vad kul, både du och Emma Knyckare ska flyga fredagen den trettonde
Hahaha (jag vet att jag inte är klock).

13 jul, 2012 10:23

ginnyw123
Elev

Avatar


Nu åker jag hem till Stockholm, sju timmar i bil!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

13 jul, 2012 10:32

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av ginnyw123:
Nu åker jag hem till Stockholm, sju timmar i bil!

Trevlig resa!

13 jul, 2012 10:34

Borttagen

Avatar


Jag är så trött så det finns inte.
Det var inte en av mina bästa idéer att gå upp tidigt för att väcka hela familjen som hemd för alla gånger de har väckt mig. Nu är jag ju aptrött också -.-

13 jul, 2012 10:36

Borttagen

Avatar


Fy vad jag hatar när folk väcker mig, jag som hade en så rolig dröm om Sirius...

13 jul, 2012 10:37

ginnyw123
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av ginnyw123:
Nu åker jag hem till Stockholm, sju timmar i bil!

Trevlig resa!

Tack så mycket!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

13 jul, 2012 10:37

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är så trött så det finns inte.
Det var inte en av mina bästa idéer att gå upp tidigt för att väcka hela familjen som hemd för alla gånger de har väckt mig. Nu är jag ju aptrött också -.-

Inte för att det har med trötthet att göra, men jag måste säga.
Din signatur är awesome

13 jul, 2012 10:38

Borttagen

Avatar


Nymfadora Tonks;; Aw, thank yah dude
Det roliga är att jag satt precis och diskuterade gifet med min syster xD

13 jul, 2012 10:41

ronnyponny
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss_Green:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss_Green:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss_Green:
Bananer är gott, 123
Bananer är gott, 123

Hoho

Var har du fått det ifrån?

På ett scoutläger var det en tjej's lillebror som gick runt och "sjöng" det.. Så fick jag och min kompis det i huvet xD

okej, hur gammal tror du han var?

6-7 typ..

okej, då var det inte han. För en kille i min klass sjunger det jämt. Fast typ:
Bananer är goda 1234
vi ytar det igen.
och så vidare, och så vidare.

Bananer e goda 123
Bananer e goda 1234...ojdå!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio2_500.gif

13 jul, 2012 10:43

1 2 3 ... 5954 5955 5956 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.