@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OMG.
Är på Arlanda med resten av alla som ska åka på språkresa, snart får vi gå in i flygplanet. Eller inte riktigt än men om en stund. ^^ ENGLAND HERE I COMEEE! ♥ 13 jul, 2012 10:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG. Är på Arlanda med resten av alla som ska åka på språkresa, snart får vi gå in i flygplanet. Eller inte riktigt än men om en stund. ^^ ENGLAND HERE I COMEEE! ♥ Haha vad kul, både du och Emma Knyckare ska flyga fredagen den trettonde Hahaha (jag vet att jag inte är klock). 13 jul, 2012 10:23 |
|
ginnyw123
Elev |
13 jul, 2012 10:32 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
13 jul, 2012 10:34 |
|
Borttagen
|
Jag är så trött så det finns inte.
Det var inte en av mina bästa idéer att gå upp tidigt för att väcka hela familjen som hemd för alla gånger de har väckt mig. Nu är jag ju aptrött också -.- 13 jul, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
Fy vad jag hatar när folk väcker mig, jag som hade en så rolig dröm om Sirius...
13 jul, 2012 10:37 |
|
ginnyw123
Elev |
13 jul, 2012 10:37 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är så trött så det finns inte. Det var inte en av mina bästa idéer att gå upp tidigt för att väcka hela familjen som hemd för alla gånger de har väckt mig. Nu är jag ju aptrött också -.- Inte för att det har med trötthet att göra, men jag måste säga. Din signatur är awesome 13 jul, 2012 10:38 |
|
Borttagen
|
Nymfadora Tonks;; Aw, thank yah dude
Det roliga är att jag satt precis och diskuterade gifet med min syster xD 13 jul, 2012 10:41 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Var har du fått det ifrån? På ett scoutläger var det en tjej's lillebror som gick runt och "sjöng" det.. Så fick jag och min kompis det i huvet xD okej, hur gammal tror du han var? 6-7 typ.. okej, då var det inte han. För en kille i min klass sjunger det jämt. Fast typ: Bananer är goda 1234 vi ytar det igen. och så vidare, och så vidare. Bananer e goda 123 Bananer e goda 1234...ojdå!
13 jul, 2012 10:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen