One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
^ I like it very much too
ah yes very much indeed den första gifen tho YOU CAN SEE THE LOVE IN LIAM'S EYES IT'S LIKE IT CAN BE SEEN FROM SPACE UGH wolfstar deserved better. 28 jul, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
^ the way he looks at him
don't you see it IT IS LOVE, DUDES AND DUDETTES 28 jul, 2012 22:39 |
|
MonsterCookie
Elev |
^IT'S LOVE AND YOUR ARGUMENT, GUESS WHAT, YEAH THAT'S RIGHT, IT'S INVALID
wolfstar deserved better. 28 jul, 2012 22:41 |
|
Celebikai
Elev |
Är det sant att killarna ska uppträda på OS? Avslutningsceremonin alltså.
(har varit helt off idag, orkar inte ta reda på det själv :|) ![]()
28 jul, 2012 22:41 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Celebikai: Är det sant att killarna ska uppträda på OS? Avslutningsceremonin alltså. (har varit helt off idag, orkar inte ta reda på det själv :|) ja, det är det! OSgrejstwittern twittrade och bekräftade det (Jessie J, Taio Cruz, Tinie Tempah och Ed Sheeran ska också det :3) ![]()
28 jul, 2012 22:44 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Celebikai: Är det sant att killarna ska uppträda på OS? Avslutningsceremonin alltså. (har varit helt off idag, orkar inte ta reda på det själv :|) ja, det är det! OSgrejstwittern twittrade och bekräftade det (Jessie J, Taio Cruz, Tinie Tempah och Ed Sheeran ska också det :3) OOOOMMMMMMGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *sitter utan ord* Kärlek till alla! 28 jul, 2012 22:48 |
|
M4L13
Elev |
Idag när jag åkte en karusell på helsingborgsfestivalen så spelade dom one thing precis när den stanna och jag blev helt jhiyisgfhjbfhivef och började sjunga med like "SO GET OU GET OUT GET OUT OF MAJ HÄÄÄÄED UND FALL INTO MAJ ARMS INSTÄÄÄÄD TRALALALLA" och alla andra runtom was like "walk away slowly..."
Sen vägrade jag gå därifrån innan den tog slut cuz malie got swag hähähhä Fukkyeah Yeah intresseklubben antecknar ikno men det innehöll ju 1d så...
28 jul, 2012 22:49 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Celebikai: Är det sant att killarna ska uppträda på OS? Avslutningsceremonin alltså. (har varit helt off idag, orkar inte ta reda på det själv :|) ja, det är det! OSgrejstwittern twittrade och bekräftade det (Jessie J, Taio Cruz, Tinie Tempah och Ed Sheeran ska också det :3) men är det säkert att dom ska uppträda då? jag menar deras låt kanske bara kommer vara med eller nåt. 28 jul, 2012 23:02 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Celebikai: Är det sant att killarna ska uppträda på OS? Avslutningsceremonin alltså. (har varit helt off idag, orkar inte ta reda på det själv :|) ja, det är det! OSgrejstwittern twittrade och bekräftade det (Jessie J, Taio Cruz, Tinie Tempah och Ed Sheeran ska också det :3) men är det säkert att dom ska uppträda då? jag menar deras låt kanske bara kommer vara med eller nåt. Jo, jag är ganska så säker "Yes it's true... Ed Sheeran, One Direction, Jesse J, Taio Cruz and Tinie Tempah will be performing at the closing Ceremony of The Olympics" När det står att dom will be performing liksooom! ![]()
28 jul, 2012 23:03 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av M4L13: Idag när jag åkte en karusell på helsingborgsfestivalen så spelade dom one thing precis när den stanna och jag blev helt jhiyisgfhjbfhivef och började sjunga med like "SO GET OU GET OUT GET OUT OF MAJ HÄÄÄÄED UND FALL INTO MAJ ARMS INSTÄÄÄÄD TRALALALLA" och alla andra runtom was like "walk away slowly..." Sen vägrade jag gå därifrån innan den tog slut cuz malie got swag hähähhä Fukkyeah Yeah intresseklubben antecknar ikno men det innehöll ju 1d så... och jag missar det Kärlek till alla! 28 jul, 2012 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen