@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
harrypotter87
Elev |
12 jul, 2012 23:27 |
|
Obliviate_
Elev |
när man får skäll av sin brorsa för att man inte kan rulltrapps-etikett.
What? Men.. va? 12 jul, 2012 23:27 |
|
harrypotter87
Elev |
12 jul, 2012 23:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av harrypotter87: rulltrapsetikket? Man måste visst stå på nån viss sida av rulltrappan, annars blir man tacklad eller nått xD 12 jul, 2012 23:28 |
|
ginnyw123
Elev |
12 jul, 2012 23:28 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av harrypotter87: rulltrapsetikket? Man måste visst stå på nån viss sida av rulltrappan, annars blir man tacklad eller nått xD det är för att folk som har bråttom ska ha möjlighet att ta sig förbi!
12 jul, 2012 23:30 |
|
harrypotter87
Elev |
12 jul, 2012 23:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Varför finns myggor egentligen? De är sjukt jobbiga! För att vi ska ha något att klaga på 12 jul, 2012 23:35 |
|
harrypotter87
Elev |
12 jul, 2012 23:36 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Varför finns myggor egentligen? De är sjukt jobbiga! För att vi ska ha något att klaga på Antagligen
12 jul, 2012 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen