@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Var har du fått det ifrån? På ett scoutläger var det en tjej's lillebror som gick runt och "sjöng" det.. Så fick jag och min kompis det i huvet xD okej, hur gammal tror du han var? 6-7 typ.. okej, då var det inte han. För en kille i min klass sjunger det jämt. Fast typ: Bananer är goda 1234 vi ytar det igen. och så vidare, och så vidare. 12 jul, 2012 22:47 |
|
Miss_Green
Elev |
12 jul, 2012 22:48 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av whirlwinds: wääääh vet inte hur jag ska färga håret : (( Rött + svart dip dye? :> är trött på att ha dip dye haha :c mmmmh älskar det här med att när jag väl hittar en människa som jag ba "åh det här är min nya crush" så bor den i typ andra änden av landet och vet knappt vem jag är </3
12 jul, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
är som arg på mina jäkla tankar och känslor. lyckas alltid fucka upp vänskaper, bara för att jag lyckas få känslor av någon sort för vissa. jag har aldrig varit såhär förr, aldrig såhär "snälla se mig" och "snälla kan du bry dig lite om mig, eller visa om du känner något" och det gör mig helt fucked. bajs. känner mig som typ.. en känslomässigt handikappad hare
12 jul, 2012 23:04 |
|
Alice...
Elev |
12 jul, 2012 23:16 |
|
harrypotter87
Elev |
12 jul, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
Jag trodde helt seriöst det var fredag idag
12 jul, 2012 23:22 |
|
harrypotter87
Elev |
12 jul, 2012 23:22 |
|
ginnyw123
Elev |
12 jul, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
That awkward moment när en cyklist försöker få med sin cykel i rulltrappan och nästan tappar den...
(elr rättare sagt tappar den och springer ner efter den) 12 jul, 2012 23:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen