@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
12 jul, 2012 21:49 |
|
The Noble Lion
Elev |
Någon som kan säga ett svenskt namn, modernt namn, som är rätt svårt att uttala på engelska? Pretty please ♥
12 jul, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Är på 10 ep på Pretty Little Liars now, ;D
12 jul, 2012 21:57 |
|
leumas vän
Elev |
12 jul, 2012 22:10 |
|
EmahS
Elev |
12 jul, 2012 22:11 |
|
Ginnyy
Elev |
12 jul, 2012 22:27 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 12 jul, 2012 22:37 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var har du fått det ifrån? På ett scoutläger var det en tjej's lillebror som gick runt och "sjöng" det.. Så fick jag och min kompis det i huvet xD ;; ![]()
12 jul, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Var har du fått det ifrån? På ett scoutläger var det en tjej's lillebror som gick runt och "sjöng" det.. Så fick jag och min kompis det i huvet xD okej, hur gammal tror du han var? 12 jul, 2012 22:43 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Var har du fått det ifrån? På ett scoutläger var det en tjej's lillebror som gick runt och "sjöng" det.. Så fick jag och min kompis det i huvet xD okej, hur gammal tror du han var? 6-7 typ.. ;; ![]()
12 jul, 2012 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen