@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har fått 2 nya bikiniöverdelar
Och en bikiniunderdel Och ett par shorts Och ett Top Modell block 12 jul, 2012 20:53 |
|
Celebikai
Elev |
12 jul, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Serriööööööst -.-
Det är typ tusende gången jag börjar brinna på en duell -.- 12 jul, 2012 21:05 |
|
Obliviate_
Elev |
Alla klagar/jublar över regnet. Det regnar, åskar o blixtrar får man höra..
Hu? Jag har sett regn... 5 ggr iår kanske och då har det bara vart korta skurar. Ingen åska eller blixt alls. VARFÖR UNDVIKER DU MIG REGNVÄDER? 12 jul, 2012 21:05 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Alla klagar/jublar över regnet. Det regnar, åskar o blixtrar får man höra.. Hu? Jag har sett regn... 5 ggr iår kanske och då har det bara vart korta skurar. Ingen åska eller blixt alls. VARFÖR UNDVIKER DU MIG REGNVÄDER? åk till småland! Fast det kanske har slutat regna där nu och dom har bara översvämning:/ 12 jul, 2012 21:10 |
|
Anapneo
Elev |
Jag går live på younow.com när som helst nu! Om ni vill kan ni komma och kolla, håll ögonen på talk+ efter Annie Jonsson
12 jul, 2012 21:24 |
|
Solkatten
Elev |
Åh! Jag kommer inte på något bra namn! ;_;
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2012 21:27 |
|
LolFeelings
Elev |
OMG TRIP STACK IFRÅN GRACE FÖR ATT HON SA SANNINGEN! FUCK YOU TRIP!
Fick i alla fall intedet vanliga slutet.
12 jul, 2012 21:32 |
|
whirlwinds
Elev |
12 jul, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Åh herregud vad jag är stressad.
Måste duscha, ladda ner massa musik till mobilen, packa klart mitt handbagage och en massa annat. Och snart måste jag gå och lägga mig eftersom att jag ska vakna tidigt på morgonen eftersom att flygplanet åker på morgonen. JAG ORKAR INTEEE. Usch vad stressad jag är. :c 12 jul, 2012 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen