@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Hejdå alla fina mugglisar! ♥
12 jul, 2012 13:43 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av scarhead: Tycker ni det är värt det att gå och se Lisa Mikovsky? Hon kommer till Borås idag och jag ska nog gå och se henne. helt klart värt! ![]()
12 jul, 2012 13:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Undrar varför båda mina katter vaknade i princip samtidigt och började "skrika" hela utan orsak.
12 jul, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
Mugglis, min brorsa ska ha datorn.
Bajj, bajj 12 jul, 2012 14:01 |
|
Caius
Elev |
Åh, vad mysigt, det åskar. ♥ Och jag började få ont i huvudet på en gång. </3 Min hjärna och åskan sitter fan typ ihop ibland känns det som, lol.
Men nu är jag klar med loggan så nu ska jag gå ned och käka någon form av lunch och sedan ska jag fortsätta lite i Illustrator och missbruka skrivaren där nere och sedan ska jag måla. Horray vilket tempo jag håller idag. Hoppas jag hinner måla klart min akvarellmålning också. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 12 jul, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
OMG.
Om mindre än 24 timmar så är jag framme i England. Åh herregud. ♥ 12 jul, 2012 14:06 |
|
kinshaw
Elev |
12 jul, 2012 14:18 |
|
The Noble Lion
Elev |
12 jul, 2012 14:24 |
|
Borttagen
|
kinshaw: Yes!
Har väntat i ett år nu på att få åka, haha. ^^ ----------------------------------------------------- Åh vad jag hatar facebook. Får så himla dåligt självförtroende och mår bara dåligt av det. :c Men vill inte ta bort mitt konto, för jag vill kunna hålla kontakten med en massa personer som jag inte träffar längre. 12 jul, 2012 14:36 |
|
Solkatten
Elev |
Är Gyllenroy Lockhart en ynk? o.o Det verkar nästan som det... eller en halvt åtminstonde x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2012 15:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen