@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag är nästan glad över att jag råkade radera dokumentet för jag har kommit på en skit bra idé nu. Jag vill skriva en prolog till den men jag vet inte hur jag ska göra det. Kanske ska jag vänta med att skriva den sist? Jag fick idén till och med av en låt och en mening i låten har jag döpt novellen till. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2012 12:06 |
|
Obliviate_
Elev |
Sjukskrivit sig :<
Första gången på år jag blivit sjuk. Vad gör man nu? 12 jul, 2012 12:15 |
|
Borttagen
|
Jag har iiiiiiiiiinga, absolut inga idéer till min ff -.-
12 jul, 2012 12:19 |
|
Tova
Elev |
12 jul, 2012 12:24 |
|
harrypotter87
Elev |
12 jul, 2012 12:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skriver på min novell. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2012 12:32 |
|
harrypotter87
Elev |
12 jul, 2012 12:32 |
|
Borttagen
|
Jag skriver på min ff, men det går inte så bra... :O
12 jul, 2012 12:45 |
|
harrypotter87
Elev |
12 jul, 2012 12:46 |
|
Borttagen
|
Jaa.
12 jul, 2012 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen