One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Åååh, pratar ni om 1D drömmar?! JAG DRÖMDE OM NIAM IGÅR DET VAR EPISKT FÖRST SA NIALL TYP "Aloha Liam" OR SOMETHING IDK OCH SEN VAR DET TYP NÅT MED ATT DE TRÄFFADES FÖRSTA GÅNGEN FÖRSTA MAJ OCH SEN PÅ ÅRSDAGEN TRODDE NIALL ATT LIAM HADE GLÖMT DET OCH DÅ SA HAN "Aloha Liam" IGEN OCH VAR HELT HEARTBROKEN OCH DÅ SA LIAM "I am homosexual for you Niall." OCH TRÖSTADE HONOM OCH URGH det var så weird för really vem säger så man säger I'm gay for you wtf Haha, oj jösses. Vad förvirande... 28 jul, 2012 22:06 |
|
Solkatten
Elev |
Vad heter 1D's Youtube kanal?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 22:09 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Åååh, pratar ni om 1D drömmar?! JAG DRÖMDE OM NIAM IGÅR DET VAR EPISKT FÖRST SA NIALL TYP "Aloha Liam" OR SOMETHING IDK OCH SEN VAR DET TYP NÅT MED ATT DE TRÄFFADES FÖRSTA GÅNGEN FÖRSTA MAJ OCH SEN PÅ ÅRSDAGEN TRODDE NIALL ATT LIAM HADE GLÖMT DET OCH DÅ SA HAN "Aloha Liam" IGEN OCH VAR HELT HEARTBROKEN OCH DÅ SA LIAM "I am homosexual for you Niall." OCH TRÖSTADE HONOM OCH URGH det var så weird för really vem säger så man säger I'm gay for you wtf Haha, oj jösses. Vad förvirande... Ja, men otroligt awesome, jag vaknade med värsta myskänslan i magen mehehehe wolfstar deserved better. 28 jul, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Åååh, pratar ni om 1D drömmar?! JAG DRÖMDE OM NIAM IGÅR DET VAR EPISKT FÖRST SA NIALL TYP "Aloha Liam" OR SOMETHING IDK OCH SEN VAR DET TYP NÅT MED ATT DE TRÄFFADES FÖRSTA GÅNGEN FÖRSTA MAJ OCH SEN PÅ ÅRSDAGEN TRODDE NIALL ATT LIAM HADE GLÖMT DET OCH DÅ SA HAN "Aloha Liam" IGEN OCH VAR HELT HEARTBROKEN OCH DÅ SA LIAM "I am homosexual for you Niall." OCH TRÖSTADE HONOM OCH URGH det var så weird för really vem säger så man säger I'm gay for you wtf brb dying of mixed emotions just HAHAHAHAHA lulz so cute I'm homosexual for you Niall dead 28 jul, 2012 22:13 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Åååh, pratar ni om 1D drömmar?! JAG DRÖMDE OM NIAM IGÅR DET VAR EPISKT FÖRST SA NIALL TYP "Aloha Liam" OR SOMETHING IDK OCH SEN VAR DET TYP NÅT MED ATT DE TRÄFFADES FÖRSTA GÅNGEN FÖRSTA MAJ OCH SEN PÅ ÅRSDAGEN TRODDE NIALL ATT LIAM HADE GLÖMT DET OCH DÅ SA HAN "Aloha Liam" IGEN OCH VAR HELT HEARTBROKEN OCH DÅ SA LIAM "I am homosexual for you Niall." OCH TRÖSTADE HONOM OCH URGH det var så weird för really vem säger så man säger I'm gay for you wtf brb dying of mixed emotions just HAHAHAHAHA lulz so cute I'm homosexual for you Niall dead really tho I have NO idea where that came from like THE FUCK BRAIN?! wolfstar deserved better. 28 jul, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Åååh, pratar ni om 1D drömmar?! JAG DRÖMDE OM NIAM IGÅR DET VAR EPISKT FÖRST SA NIALL TYP "Aloha Liam" OR SOMETHING IDK OCH SEN VAR DET TYP NÅT MED ATT DE TRÄFFADES FÖRSTA GÅNGEN FÖRSTA MAJ OCH SEN PÅ ÅRSDAGEN TRODDE NIALL ATT LIAM HADE GLÖMT DET OCH DÅ SA HAN "Aloha Liam" IGEN OCH VAR HELT HEARTBROKEN OCH DÅ SA LIAM "I am homosexual for you Niall." OCH TRÖSTADE HONOM OCH URGH det var så weird för really vem säger så man säger I'm gay for you wtf brb dying of mixed emotions just HAHAHAHAHA lulz so cute I'm homosexual for you Niall dead really tho I have NO idea where that came from like THE FUCK BRAIN?! dear monstahcookeh this is the symptom of too much fangirling 28 jul, 2012 22:16 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Åååh, pratar ni om 1D drömmar?! JAG DRÖMDE OM NIAM IGÅR DET VAR EPISKT FÖRST SA NIALL TYP "Aloha Liam" OR SOMETHING IDK OCH SEN VAR DET TYP NÅT MED ATT DE TRÄFFADES FÖRSTA GÅNGEN FÖRSTA MAJ OCH SEN PÅ ÅRSDAGEN TRODDE NIALL ATT LIAM HADE GLÖMT DET OCH DÅ SA HAN "Aloha Liam" IGEN OCH VAR HELT HEARTBROKEN OCH DÅ SA LIAM "I am homosexual for you Niall." OCH TRÖSTADE HONOM OCH URGH det var så weird för really vem säger så man säger I'm gay for you wtf brb dying of mixed emotions just HAHAHAHAHA lulz so cute I'm homosexual for you Niall dead really tho I have NO idea where that came from like THE FUCK BRAIN?! dear monstahcookeh this is the symptom of too much fangirling too much fangirling? pfft that is not possible *creepy smile* wolfstar deserved better. 28 jul, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Åååh, pratar ni om 1D drömmar?! JAG DRÖMDE OM NIAM IGÅR DET VAR EPISKT FÖRST SA NIALL TYP "Aloha Liam" OR SOMETHING IDK OCH SEN VAR DET TYP NÅT MED ATT DE TRÄFFADES FÖRSTA GÅNGEN FÖRSTA MAJ OCH SEN PÅ ÅRSDAGEN TRODDE NIALL ATT LIAM HADE GLÖMT DET OCH DÅ SA HAN "Aloha Liam" IGEN OCH VAR HELT HEARTBROKEN OCH DÅ SA LIAM "I am homosexual for you Niall." OCH TRÖSTADE HONOM OCH URGH det var så weird för really vem säger så man säger I'm gay for you wtf brb dying of mixed emotions just HAHAHAHAHA lulz so cute I'm homosexual for you Niall dead really tho I have NO idea where that came from like THE FUCK BRAIN?! dear monstahcookeh this is the symptom of too much fangirling too much fangirling? pfft that is not possible *creepy smile* ok you get that one cuz that's right you can never get enough of one direction especially not niam 28 jul, 2012 22:22 |
|
MonsterCookie
Elev |
Ellie Lovegood: niam is the answer of life
wolfstar deserved better. 28 jul, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
yesyesyesyes
och jag gillar min nya forumsignatur 28 jul, 2012 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen