@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: OMG nej du är inte den enda -.- jag typ hatar dem -.- den enda jag accepterar är ettan och tvåan resten kan vi bränna upp Jag börjar känna att jag är den enda på den här sidan som INTE gillar Harry Potter filmerna. >.< OH MAI GOSH! JAg älskar dig lite mer nu. Ettan och tvåan går an för dem följer faktiskt böckerna på ett bra sätt... Resten är bara blää. Och *hoppar på och mega kramar bara för att* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 jul, 2012 11:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: Haha Naw vad söt du är xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: OMG nej du är inte den enda -.- jag typ hatar dem -.- den enda jag accepterar är ettan och tvåan resten kan vi bränna upp Jag börjar känna att jag är den enda på den här sidan som INTE gillar Harry Potter filmerna. >.< OH MAI GOSH! JAg älskar dig lite mer nu. Ettan och tvåan går an för dem följer faktiskt böckerna på ett bra sätt... Resten är bara blää. Och *hoppar på och mega kramar bara för att* Men jag var så besviken på sista filmen OMG jag ville spränga bion när jag sett den >.< *kraaaaam* ![]()
12 jul, 2012 11:12 |
|
EMELESEL
Elev |
Herregud mugglis har snart 15.000 medlemmar!
12 jul, 2012 11:18 |
|
Borttagen
|
12 jul, 2012 11:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Y U NO LIKE THE MOVIES? ![]() nejdå, det är bara det att det verkar som om man måste gilla allt för att vara med i en fandom. Tydligen inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2012 11:34 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: FLAMS TIME!!! Polisen till fortköraren: -Såg du inte hastighets-skylten? Fortköraren: Nej, jag hann inte. Stina och Wilma var ute och gick. Stina: -Wilma du har tappat något. Wilma stannade och tittade sig omkring. Wilma: -Vadå? Stina: -Farten. Flickan till läraren: -På lovet såg jag en punk-mus. Läraren: -En punk-mus? Flickan: -Ja, men min mamma kallade den för en igelkott. -Kyparen, min soppa är kall. -Hur vet du det, du har ju inte ens rört den? -Flugorna åker skridskor. -Kyparen, det är tre döda flugor i min soppa. -Du överdriver, den till vänster lever ju. Haha jag fick bara lust att flumma lite XD Den första var bäst xD Jag tycker mest om den sista XD 12 jul, 2012 11:37 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är nästan glad över att jag råkade radera dokumentet för jag har kommit på en skit bra idé nu.
Jag vill skriva en prolog till den men jag vet inte hur jag ska göra det. Kanske ska jag vänta med att skriva den sist? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2012 11:58 |
|
Borttagen
|
Är det bara jag som aldrig blir klar med kapitlen som jag försöker skriva?
Haha, jag lyssnar på musik samtidigt, och var och varannan minut måste jag sluta skriva och börja sjunga xD 12 jul, 2012 12:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som aldrig blir klar med kapitlen som jag försöker skriva? Haha, jag lyssnar på musik samtidigt, och var och varannan minut måste jag sluta skriva och börja sjunga xD Sådär brukar det vara för mig xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2012 12:01 |
|
Borttagen
|
^ Visst är det irriterande?
12 jul, 2012 12:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen