Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5938 5939 5940 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av MizzNina:
Jag börjar känna att jag är den enda på den här sidan som INTE gillar Harry Potter filmerna. >.<
OMG nej du är inte den enda -.- jag typ hatar dem -.- den enda jag accepterar är ettan och tvåan resten kan vi bränna upp


OH MAI GOSH!
JAg älskar dig lite mer nu.
Ettan och tvåan går an för dem följer faktiskt böckerna på ett bra sätt... Resten är bara blää. Och *hoppar på och mega kramar bara för att*

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

12 jul, 2012 11:09

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av MizzNina:
Jag börjar känna att jag är den enda på den här sidan som INTE gillar Harry Potter filmerna. >.<
OMG nej du är inte den enda -.- jag typ hatar dem -.- den enda jag accepterar är ettan och tvåan resten kan vi bränna upp


OH MAI GOSH!
JAg älskar dig lite mer nu.
Ettan och tvåan går an för dem följer faktiskt böckerna på ett bra sätt... Resten är bara blää. Och *hoppar på och mega kramar bara för att*
Haha Naw vad söt du är xD
Men jag var så besviken på sista filmen OMG jag ville spränga bion när jag sett den >.<
*kraaaaam*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

12 jul, 2012 11:12

EMELESEL
Elev

Avatar


Herregud mugglis har snart 15.000 medlemmar!

12 jul, 2012 11:18

Borttagen

Avatar


Dagens gif: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fgifsoup.com%2Fwebroot%2Fanimatedgifs2%2F1212826_o.gif

12 jul, 2012 11:27

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Y U NO LIKE THE MOVIES?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2uroy0n.png

nejdå, det är bara det att det verkar som om man måste gilla allt för att vara med i en fandom.

Tydligen inte.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 jul, 2012 11:34

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
FLAMS TIME!!!


Polisen till fortköraren:
-Såg du inte hastighets-skylten?
Fortköraren:
Nej, jag hann inte.



Stina och Wilma var ute och gick.
Stina: -Wilma du har tappat något.
Wilma stannade och tittade sig omkring.
Wilma: -Vadå?
Stina: -Farten.



Flickan till läraren: -På lovet såg jag en punk-mus.
Läraren: -En punk-mus?
Flickan: -Ja, men min mamma kallade den för en igelkott.



-Kyparen, min soppa är kall.
-Hur vet du det, du har ju inte ens rört den?
-Flugorna åker skridskor
.


-Kyparen, det är tre döda flugor i min soppa.
-Du överdriver, den till vänster lever ju.



Haha jag fick bara lust att flumma lite XD

Den första var bäst xD

Jag tycker mest om den sista XD

12 jul, 2012 11:37

Solkatten
Elev

Avatar


Jag är nästan glad över att jag råkade radera dokumentet för jag har kommit på en skit bra idé nu.

Jag vill skriva en prolog till den men jag vet inte hur jag ska göra det. Kanske ska jag vänta med att skriva den sist?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 jul, 2012 11:58

Borttagen

Avatar


Är det bara jag som aldrig blir klar med kapitlen som jag försöker skriva?

Haha, jag lyssnar på musik samtidigt, och var och varannan minut måste jag sluta skriva och börja sjunga xD

12 jul, 2012 12:01

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är det bara jag som aldrig blir klar med kapitlen som jag försöker skriva?

Haha, jag lyssnar på musik samtidigt, och var och varannan minut måste jag sluta skriva och börja sjunga xD

Sådär brukar det vara för mig xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 jul, 2012 12:01

Borttagen

Avatar


^ Visst är det irriterande?

12 jul, 2012 12:02

1 2 3 ... 5938 5939 5940 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.