@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Åh, jag suger på att beskriva hur rum, naturen osv. ser ut i berättelser! Det är därför jag oftast struntar i att göra det ;_;
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Vi har samma problem -.-Åh, jag suger på att beskriva hur rum, naturen osv. ser ut i berättelser! Det är därför jag oftast struntar i att göra det ;_; 12 jul, 2012 10:29 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Mintpastill: Meh, tack då! Nu kommer jag att dö om jag inte får varma mackor.Funderar skarpt på att göra varma mackor.
12 jul, 2012 10:34 |
|
Borttagen
|
Blä. Vaknar med huvudvärk, yrsel, hosta som inte är från denna värld, svettningar och illamående. Men enligt termometern är jag frisk. Le fuck?
JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK 12 jul, 2012 10:36 |
|
MizzNina
Elev |
Jag börjar känna att jag är den enda på den här sidan som INTE gillar Harry Potter filmerna. >.<
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 jul, 2012 10:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MizzNina: Jag börjar känna att jag är den enda på den här sidan som INTE gillar Harry Potter filmerna. >.< Haha, du är inte ensam! Eller jag vet inte... antar väl att de är okej men jag läser hellre böckerna. De är inte de bästa filmerna precis... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2012 10:56 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av MizzNina: Jag börjar känna att jag är den enda på den här sidan som INTE gillar Harry Potter filmerna. >.< Haha, du är inte ensam! Eller jag vet inte... antar väl att de är okej men jag läser hellre böckerna. De är inte de bästa filmerna precis... Åh. Tack gode Gud. Jag trodde alla andra hade fått hårda slag i huvudet, för alla verkar älska dem. I am not alone!!! Success! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 jul, 2012 10:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Solkatten: Skrivet av MizzNina: Jag börjar känna att jag är den enda på den här sidan som INTE gillar Harry Potter filmerna. >.< Haha, du är inte ensam! Eller jag vet inte... antar väl att de är okej men jag läser hellre böckerna. De är inte de bästa filmerna precis... Åh. Tack gode Gud. Jag trodde alla andra hade fått hårda slag i huvudet, för alla verkar älska dem. I am not alone!!! Success! Så jag håller mig till böckerna! ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2012 10:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: OMG nej du är inte den enda -.- jag typ hatar dem -.- den enda jag accepterar är ettan och tvåan resten kan vi bränna upp Jag börjar känna att jag är den enda på den här sidan som INTE gillar Harry Potter filmerna. >.< ![]()
12 jul, 2012 11:06 |
|
LolFeelings
Elev |
Y U NO LIKE THE MOVIES?
![]() nejdå, det är bara det att det verkar som om man måste gilla allt för att vara med i en fandom.
12 jul, 2012 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen