@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aleander
Elev |
Åh gud jag vill bara se klart på Sherlock så att jag kan läsa massa fanfictions och se johnlockvideor på youtube och asdfghjkl. ALL THESE EMOTIONS </3 :'( :'( :'( :'(
Tardisinreichenbach & Schues-shoes 11 jul, 2012 23:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skriver på en berättelse samtidigt jag lyssnar på musik :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jul, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och den 25 juli.Jag längtar till den 21 juli </3 Då fyller jag 10. Och den 28. Då får jag träffa mina kusiner och min moster. 11 jul, 2012 23:57 |
|
smartbabe
Elev |
Sitter här, framför tumblr. Kom in på det helt random. Lyssnar på Steve Moakler.
För att jag kan, och jag är bäst. Ska hämta morötter, eller något... Vill titta på Micke och Molle, älskar verkligen den filmen... Eller på Fångad/Trapped. Om youtube vill fungera, så att säga. Jag är förvånad. Jag brukar somna runt 21, men nu är ju klockan till och med efter 12. ;s EDIT: I MEAN WHAT THE HECK DUDE, KOLLA PÅ DET HÄR ![]() ![]() :$ ![]()
12 jul, 2012 00:03 |
|
Solkatten
Elev |
Fan, fan, fan, fan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2012 00:09 |
|
scarhead
Lärare |
12 jul, 2012 00:10 |
|
Borttagen
|
Borde jag gå och lägga mig?
Hm, det tål att tänka på... Jag blur nog uppe ett tag till. Punkt. 12 jul, 2012 00:11 |
|
Borttagen
|
Geez, är klockan redan 00:13? o-o
12 jul, 2012 00:13 |
|
Solkatten
Elev |
12 jul, 2012 00:14 |
|
The Noble Lion
Elev |
12 jul, 2012 00:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen