@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny02: visste ni att golf står för Gentlemen.Only.Ladies.Forbidden? :O the word golf comes from a Dutch word "kolf" meaning stick or club. Det andra är en myt.
11 jul, 2012 21:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: 1: Skulle ni vara snälla och hjälpa mig med en berättelse? Jag vet vad den ska handla om och så men behöver fler förslag på vad som ska hända osv. 2: Jag behöver namn förslag på engelska killnamn och tjejnamn, men också engelska efternamn. Skulle ni kunna skicka allt i ett och samma meddelande till mig? På den första punkten kan jag då förklara vad jag behöver hjälp med. Snälla, snälla, snälla. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jul, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Hey, guys! Jag har precis skaffat We♥it, ni hittar mig där som yru c;
11 jul, 2012 21:17 |
|
whirlwinds
Elev |
11 jul, 2012 21:18 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny02: visste ni att golf står för Gentlemen.Only.Ladies.Forbidden? :O the word golf comes from a Dutch word "kolf" meaning stick or club. Det andra är en myt. Jaha, bra att veta "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 11 jul, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Håller på att vika en massa pappers tranor som jag tänkte hänga upp lite överallt i mitt rum sen c;
11 jul, 2012 21:42 |
|
Solkatten
Elev |
Hur många timmar tror ni det kan ta att flyga från Kalifornien till Kanada? Jag måste veta det till en berättelse xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jul, 2012 21:45 |
|
scarhead
Lärare |
Vet ni? Jag åkte tjugo timmar till Finland för några veckor sedan, 10 timmar ner till Åbo, 11 timmar i en båt och 4 timmar i en bil från Stockholm.
Har tillbringat mycket tid i bilen den här sommaren! 11 jul, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Herremingudvadkorkadjagär!!!!!!
Vad dum jag är! O: Jag gav bort ett nagellack som jag hade tänkt använda på mitt HP party, när jag fyller 10. 11 jul, 2012 21:53 |
|
LolFeelings
Elev |
11 jul, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen