@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
11 jul, 2012 19:08 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: AlvaRawenclaw: HAHAHAHA nej, jag ägnar den här veckan åt att sitta på hästryggen xD men seriöst D: det var läskigt D: D: D: xD speech! 11 jul, 2012 19:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 jul, 2012 19:09 |
|
smartbabe
Elev |
Åh vad jag längtar tills semestern... 17 timmar i en bil, upp till Haparanda, sedan 3-4 timmar till till vår sommarstuga i Finland, mitt ute i ingenstanslandet. FUN FUN FUN.
Nej men jag tror det kommer bli jätteawesome där. Speciellt i Haparanda där det finns amerikanska tidningar, som POPstar eller BOP and Tiger Beat! PLUS DET HÄR SOM JAG INTE ÄTIT PÅ ETT ÅR: ![]() ![]() ![]() ![]()
11 jul, 2012 19:27 |
|
scarhead
Lärare |
Okej så min dator började sluta fungera, snarare sagt att när man satte på den stod det DISC BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISC AND PRESS ENTER and yeah det fungerade inte. Bytte till mammas dator. Den är seg och har inte programmen jag har på min dator så sitter på pappas laptop nu.
Bra början på ledighet i mitt egna hem! 11 jul, 2012 20:02 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
pansyparkinson♥ vf har du blockat mig
speech! 11 jul, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
What? Nej, det har jag inte gjort? Åh nej, jag har säkert råkat trycka på Blocka-knappen, förlåt, jag är så klantig :c Men nu är det fixat! Skulle aldrig blocka dig med flit, Alva! ♥ 11 jul, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
your destination is approaching on the left in .5... years
11 jul, 2012 20:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: What? Nej, det har jag inte gjort? Åh nej, jag har säkert råkat trycka på Blocka-knappen, förlåt, jag är så klantig :c Men nu är det fixat! Skulle aldrig blocka dig med flit, Alva! ♥ vad bra, jag blev orolig jue ♥ speech! 11 jul, 2012 20:12 |
|
Solkatten
Elev |
1: Skulle ni vara snälla och hjälpa mig med en berättelse? Jag vet vad den ska handla om och så men behöver fler förslag på vad som ska hända osv.
2: Jag behöver namn förslag på engelska killnamn och tjejnamn, men också engelska efternamn. Skulle ni kunna skicka allt i ett och samma meddelande till mig? På den första punkten kan jag då förklara vad jag behöver hjälp med. Snälla, snälla, snälla. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jul, 2012 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen