Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
19 nov, 2011 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ascendio: Skrivet av Borttagen: Sen har vi ju TINTIIIIIN! ♥ Fast då får du vänta till 28:e mars om du ska se "Secret of the Unicorn" :3 :3 Men ja, sen har vi ju Alice i Underlandet, Charlie and the chocolate factory och Mamma mia Hihi, du och Tintin. ♥ ![]() Liksom, Charlie and the Chocolate Factory, Tintin och HP kommer jag aldrig växa ifrån ♥ 19 nov, 2011 21:03 |
|
scarhead
Lärare |
19 nov, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: jag har läst Kalle och Chokladfabriken-boken, den är underbar Det har jag med, de är bäst ♥ 19 nov, 2011 21:05 |
|
Celebikai
Elev |
19 nov, 2011 21:09 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ja ♥ kanske kan titta efter den snart.Skrivet av scarhead: jag har läst Kalle och Chokladfabriken-boken, den är underbar Det har jag med, de är bäst ♥ 19 nov, 2011 21:25 |
|
ginny_ginny
Elev |
19 nov, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
http://www.youtube.com/watch?v=gkfVdrtLcRs&feature=feedf
Jag ska se hur länge jag orkar lyssna på den där XD 19 nov, 2011 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: http://www.youtube.com/watch?v=gkfVdrtLcRs&feature=feedf Jag ska se hur länge jag orkar lyssna på den där XD HAR DU HÖRT SARUMAN TROLLING?! Den är AWESOME! 19 nov, 2011 21:50 |
|
si_tonks
Elev |
19 nov, 2011 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen