@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag tycker inte Hungerspelen är så jävligt fantastiskt som de flesta verkar tycka xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jul, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Kapitel sju börjar med repliken; "God morgon sjusovare."
Ahh, tyckte bara det var sjukt roligt! x3 11 jul, 2012 16:02 |
|
Solkatten
Elev |
Det är hur många flugor som helst runt mig. Argh, jag blir galen! De är här på grund av värmen från datorn. FÖRSVINN! Leave me alone ;_;
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jul, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Använder en smörgås som gryt vante, funkar alldeles utmärkt.
11 jul, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Verkar som att jag är den enda som använder MSN nu för tiden
11 jul, 2012 18:13 |
|
joel9324
Elev |
sant. Gillar inte när man skriver till exempel "Nu ska jag äta köttbullar och pasta.", sin Facebook.
11 jul, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
11 jul, 2012 18:44 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Finnick!!! ♥♥♥
11 jul, 2012 18:47 |
|
LolFeelings
Elev |
11 jul, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
Min fina bärbara dator är på lagning <///3
Well well. Har ju den stationära i alla fall. 11 jul, 2012 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen