@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
AlvaRawenclaw: HAHAHAHA nej, jag ägnar den här veckan åt att sitta på hästryggen xD
11 jul, 2012 12:20 |
|
9te
Elev |
11 jul, 2012 12:21 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 jul, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
Jag måste städa mitt rum och packa saker för jag ska snart till min mormor och morfars stuga!
11 jul, 2012 12:31 |
|
kinshaw
Elev |
11 jul, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
11 jul, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja det låter helt underbart FRIVECKA! Ledig vecka med full lön. Snacka om soft! Skall försöka plugga till mitt körkort xD 11 jul, 2012 13:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det låter som en utmärkt ide Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja det låter helt underbart FRIVECKA! Ledig vecka med full lön. Snacka om soft! Skall försöka plugga till mitt körkort xD ![]()
11 jul, 2012 13:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det låter som en utmärkt ide Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja det låter helt underbart FRIVECKA! Ledig vecka med full lön. Snacka om soft! Skall försöka plugga till mitt körkort xD (Men det är lite svårt då min hjärna är lite fucked upp efter att ha jobbat natt och eftermiddar (11h per dag) i en vecka xD) Tack ♥ 11 jul, 2012 13:15 |
|
Afturelding
Elev |
11 jul, 2012 13:16 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen