@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Mugglisar, ta hand om er väl när jag är borta.. Ok? Vart ska du? O.o London :3 11 jul, 2012 11:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Mugglisar, ta hand om er väl när jag är borta.. Ok? Vart ska du? O.o London :3 Glöm inte att köpa en massa Harry Potter saker åt mig! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jul, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Mugglisar, ta hand om er väl när jag är borta.. Ok? Vart ska du? O.o London :3 Glöm inte att köpa en massa Harry Potter saker åt mig! Haha xD Jag landar i Sverige klockan 23:40 på söndag så jag loggar inte in på mugglis försän på måndag :3 11 jul, 2012 11:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Celebikai: min kompis träffade alexander rybak igår :o Jag har hans autograf! Min styvpappa hade kört buss till Miljoona Rock och skaffade autograf åt mig och syrran ^-^ Hey, varför skaffade han ingen åt mig? :o För att han har ett så dåligt minne att han glömde det... o.O 11 jul, 2012 11:58 |
|
Borttagen
|
Oh, jag vaknade nu. Breakfirst time! c;
11 jul, 2012 12:00 |
|
Borttagen
|
FRIVECKA!
Ledig vecka med full lön. Snacka om soft! 11 jul, 2012 12:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Celebikai: min kompis träffade alexander rybak igår :o Jag har hans autograf! Min styvpappa hade kört buss till Miljoona Rock och skaffade autograf åt mig och syrran ^-^ Hey, varför skaffade han ingen åt mig? :o För att han har ett så dåligt minne att han glömde det... o.O Fuuu. I don't like your dad. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jul, 2012 12:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja det låter helt underbart FRIVECKA! Ledig vecka med full lön. Snacka om soft! ![]()
11 jul, 2012 12:09 |
|
Celebikai
Elev |
11 jul, 2012 12:11 |
|
Borttagen
|
SNÖKOTTEN anfaller!
11 jul, 2012 12:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen