Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5915 5916 5917 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Då tror jag absolut att det är det som det beror på! Det är superviktigt att få i sig den näring som man får ifrån mat, utan den så överlever man bokstavligen inte!
Försök att börja med att äta lite. Man ska rekommenderat äta tre mål + två mellanmål om dagen. Hitta något som du tycker är gott. Börja med små mål, tills du tycker det går lättare.
Jag är ganska bra på mat, och har dessutom erfarenheter kring ätstörningar, så du kan gärna höra av dig om du vill ha hjälp!

Jag brukar äta typ ett mål om dagen, om ens det. Och isåfall ett väldigt litet mål. :'/
Jag har försökt hitta några nya maträtter som jag skulle kunna gilla, men alla som jag har smakat har varit äckliga. :c
Vill ju som sagt inte ens äta, och då vill jag inte ens försöka fortsätta hitta någon maträtt som jag kan äta längre.
Tack, ska komma ihåg det!

Skrivet av Miskel:
Ekkiis: Så är det för mig också. Fast jag är lång. Jag får det inte svart, utan om jag ställer mig upp och det blir så där vimsigt och yrt, så börjar jag må illa och få en bultande huvudvärk. Om jag går medans det händer och går kanske till min säng, och det lägger sig så kan inte jag komma ihåg alls hur jag kom dit. Jag minns så klart att jag gick, men det är bara svart.

Åh, ja, det är jobbigt. :c
Jag glömmer dock inte bort t ex hur/varför jag gick till sängen eller liknande, inte än iallafall. Men hoppas inte att det blir så för mig också. :s

10 jul, 2012 23:06

Solkatten
Elev

Avatar


Jag är skit dålig på att komma på bra namn till fanfics som lockar läsaren. Dessutom vill jag ha engelska utdrag ur lyrics som namn på kapitlen men är dålig på att hitta sånt också. Någon som är bra på sånt? xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 jul, 2012 23:07

Borttagen

Avatar


Jag har tråkigt, haha :c
Nån som har någon idé på vad man kan göra? ;D

10 jul, 2012 23:29

MissLollo
Elev

Avatar


yru: haha hoppa runt på ett ben i ditt rum! Nej jag evt inte skriv på din fanific kanske?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

10 jul, 2012 23:32

Borttagen

Avatar


Klockar ringer om 5 timmar så.. Gonatt mugglis

10 jul, 2012 23:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av MissLollo:
yru: haha hoppa runt på ett ben i ditt rum! Nej jag evt inte skriv på din fanific kanske?
Skrivet av MissLollo:
yru: haha hoppa runt på ett ben i ditt rum! Nej jag evt inte skriv på din fanific kanske?

Hahaha, jag är för lat för att orka det xD
Skriva på min ff är nog vad jag borde göra iof, yee tackar för tipsen! c;

10 jul, 2012 23:36

Borttagen

Avatar


Skriver på en Tindock oneshot, någon som vill läsa sen?

10 jul, 2012 23:37

Borttagen

Avatar


Godnatt Mugglis

Jag ska gå och ta te, sen ska jag sova.
Te ska jag ta för att,jag har ont i halsen.

Gonatt på er!!!

10 jul, 2012 23:37

Borttagen

Avatar


Min kanin har rosa öron

10 jul, 2012 23:39

Borttagen

Avatar


Har bytt visningsbild.. jag ser ut som ett spöke med illrött hår XD

10 jul, 2012 23:50

1 2 3 ... 5915 5916 5917 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.