@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Då tror jag absolut att det är det som det beror på! Det är superviktigt att få i sig den näring som man får ifrån mat, utan den så överlever man bokstavligen inte! Försök att börja med att äta lite. Man ska rekommenderat äta tre mål + två mellanmål om dagen. Hitta något som du tycker är gott. Börja med små mål, tills du tycker det går lättare. Jag är ganska bra på mat, och har dessutom erfarenheter kring ätstörningar, så du kan gärna höra av dig om du vill ha hjälp! Jag brukar äta typ ett mål om dagen, om ens det. Och isåfall ett väldigt litet mål. :'/ Jag har försökt hitta några nya maträtter som jag skulle kunna gilla, men alla som jag har smakat har varit äckliga. :c Vill ju som sagt inte ens äta, och då vill jag inte ens försöka fortsätta hitta någon maträtt som jag kan äta längre. Tack, ska komma ihåg det! Skrivet av Miskel: Ekkiis: Så är det för mig också. Fast jag är lång. Jag får det inte svart, utan om jag ställer mig upp och det blir så där vimsigt och yrt, så börjar jag må illa och få en bultande huvudvärk. Om jag går medans det händer och går kanske till min säng, och det lägger sig så kan inte jag komma ihåg alls hur jag kom dit. Jag minns så klart att jag gick, men det är bara svart. Åh, ja, det är jobbigt. :c Jag glömmer dock inte bort t ex hur/varför jag gick till sängen eller liknande, inte än iallafall. Men hoppas inte att det blir så för mig också. :s 10 jul, 2012 23:06 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är skit dålig på att komma på bra namn till fanfics som lockar läsaren. Dessutom vill jag ha engelska utdrag ur lyrics som namn på kapitlen men är dålig på att hitta sånt också. Någon som är bra på sånt? xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jul, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
Jag har tråkigt, haha :c
Nån som har någon idé på vad man kan göra? ;D 10 jul, 2012 23:29 |
|
MissLollo
Elev |
10 jul, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
Klockar ringer om 5 timmar så.. Gonatt mugglis
10 jul, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissLollo: yru: haha hoppa runt på ett ben i ditt rum! Nej jag evt inte Skrivet av MissLollo: yru: haha hoppa runt på ett ben i ditt rum! Nej jag evt inte Hahaha, jag är för lat för att orka det xD Skriva på min ff är nog vad jag borde göra iof, yee tackar för tipsen! c; 10 jul, 2012 23:36 |
|
Borttagen
|
Skriver på en Tindock oneshot, någon som vill läsa sen?
10 jul, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Godnatt Mugglis
Jag ska gå och ta te, sen ska jag sova. Te ska jag ta för att,jag har ont i halsen. Gonatt på er!!! 10 jul, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Min kanin har rosa öron♥
10 jul, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Har bytt visningsbild.. jag ser ut som ett spöke med illrött hår XD
10 jul, 2012 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen