@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Alla i Stockholm och runt klagar på att Eurovision 2013 är i Malmö. Visst, det är surt för er men snälla sluta. Ja eller hur kg håller med dig! Sluta klaga ni i Stockholm! ( menar inget illa!) Det mesta händer i Stockholm så vi i södra Sverige får alltid åka upp dit. Men nu är det deras tur att få åka ner hit. Var glada för att Eurovision 2013 överhuvudtaget hålls i Sverige. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jul, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har aningen ont i huvudet drick! Tog ett glas vatten och det känns redan mycket bättre, tack! : D Det kallar jag magi! tacka min moder, det är hon som lär mig allt. jag brukar alltid ha jätteont i huvudet och mamma säger typ alltid att jag ska dricka. 10 jul, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har aningen ont i huvudet drick! Tog ett glas vatten och det känns redan mycket bättre, tack! : D Det kallar jag magi! tacka min moder, det är hon som lär mig allt. jag brukar alltid ha jätteont i huvudet och mamma säger typ alltid att jag ska dricka. Då får du tacka henne från mig, haha ^^ 10 jul, 2012 22:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har aningen ont i huvudet drick! Tog ett glas vatten och det känns redan mycket bättre, tack! : D Det kallar jag magi! tacka min moder, det är hon som lär mig allt. jag brukar alltid ha jätteont i huvudet och mamma säger typ alltid att jag ska dricka. Då får du tacka henne från mig, haha ^^ Annars är huvudvärkstablett en bra idé "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jul, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har aningen ont i huvudet drick! Tog ett glas vatten och det känns redan mycket bättre, tack! : D Det kallar jag magi! tacka min moder, det är hon som lär mig allt. jag brukar alltid ha jätteont i huvudet och mamma säger typ alltid att jag ska dricka. Då får du tacka henne från mig, haha ^^ haha, ska göra det 10 jul, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har aningen ont i huvudet drick! Tog ett glas vatten och det känns redan mycket bättre, tack! : D Det kallar jag magi! tacka min moder, det är hon som lär mig allt. jag brukar alltid ha jätteont i huvudet och mamma säger typ alltid att jag ska dricka. Då får du tacka henne från mig, haha ^^ Annars är huvudvärkstablett en bra idé Smart, det tänkte jag faktiskt inte på xD Har dock ändå ingen ork att leta reda på några x3 10 jul, 2012 22:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har aningen ont i huvudet drick! Tog ett glas vatten och det känns redan mycket bättre, tack! : D Det kallar jag magi! tacka min moder, det är hon som lär mig allt. jag brukar alltid ha jätteont i huvudet och mamma säger typ alltid att jag ska dricka. Då får du tacka henne från mig, haha ^^ Annars är huvudvärkstablett en bra idé Smart, det tänkte jag faktiskt inte på xD Har dock ändå ingen ork att leta reda på några x3 Är du en häxa eller inte?! :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jul, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har aningen ont i huvudet drick! Tog ett glas vatten och det känns redan mycket bättre, tack! : D Det kallar jag magi! tacka min moder, det är hon som lär mig allt. jag brukar alltid ha jätteont i huvudet och mamma säger typ alltid att jag ska dricka. Då får du tacka henne från mig, haha ^^ Annars är huvudvärkstablett en bra idé Smart, det tänkte jag faktiskt inte på xD Har dock ändå ingen ork att leta reda på några x3 Är du en häxa eller inte?! :3 Jag måste ha blivit träffad av en Confundusbesvärjels så förvirrad som jag är idag Accio Huvudvärkstabletter! 10 jul, 2012 22:18 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ska gå på ESC 2013 no matter what och då ska jag måla någonting i ansiktet så de ser att jag är från Sverige
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jul, 2012 22:20 |
|
MonsterCookie
Elev |
Optic: IDA TILL SARA IDA TILL SARA, KOM
kommer du till hp mässan i sept snälla säg att du gör det plzplzplz det finns typ ingen info än JAG VET men det kommer och det blir episkt för vet du LINNEA KOMMER och SIRI KOMMER och RONJA KOMMER och GAH Spoiler: Tryck här för att visa! HOPPAS DU HAR DET BRA VAR DU ÄN ÄR och ja jag skickar det här på typ MILJONER olika ställen för I want you to see it and be pepp and komma LOL ♥ wolfstar deserved better. 10 jul, 2012 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen