@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag var i Spanien för några veckor sedan. Två veckor var jag där och jag bodde på ett hotel med så underbara människor! Och varje gång jag tänker på det sticker det liksom till för jag saknar det så jävla mycket!
10 jul, 2012 21:45 |
|
Celebikai
Elev |
10 jul, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Heter celebikai på Draw something och wordfeud, how about spela med mig? :> Kan wordfeud;a om du vill? 10 jul, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
Har aningen ont i huvudet
10 jul, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har aningen ont i huvudet drick! 10 jul, 2012 22:00 |
|
The Noble Lion
Elev |
10 jul, 2012 22:01 |
|
Afturelding
Elev |
Jag har ont i ryggen, jag borde nog sova snart. Det är verkligen inte bekvämt att ligga på bår en halv natt..
![]() ![]()
10 jul, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har aningen ont i huvudet drick! Tog ett glas vatten och det känns redan mycket bättre, tack! : D Det kallar jag magi! 10 jul, 2012 22:03 |
|
Solkatten
Elev |
Alla i Stockholm och runt klagar på att Eurovision 2013 är i Malmö. Visst, det är surt för er men snälla sluta.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jul, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Alla i Stockholm och runt klagar på att Eurovision 2013 är i Malmö. Visst, det är surt för er men snälla sluta. Ja eller hur kg håller med dig! Sluta klaga ni i Stockholm! ( menar inget illa!) 10 jul, 2012 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen