@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
10 jul, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
ASSÅ NEEEEEEEJ. Vad irriterande! Jag spelade på denna användaren som tillhör min vän, och så slog jag rekord och kom 5:a på topplistan med den här användaren, istället för min. Fasen vad surt. -.-
// HarryPotterAndTheHungerGames 10 jul, 2012 19:55 |
|
ol!v!a
Elev |
Jag får surflektioner av världens snyggaste kille, 3 timmar varje dag hela veckan!!!
10 jul, 2012 19:55 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Skrivet av Borttagen: ASSÅ NEEEEEEEJ. Vad irriterande! Jag spelade på denna användaren som tillhör min vän, och så slog jag rekord och kom 5:a på topplistan med den här användaren, istället för min. Fasen vad surt. -.- // HarryPotterAndTheHungerGames Så surt. -.- » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 10 jul, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Om man säger hoppas jättesnabbt flera gånger efter varandra blir det till sist soppa.
10 jul, 2012 20:00 |
|
Ginny00
Elev |
Jag spelar Sunedataspel.
10 jul, 2012 20:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 jul, 2012 20:02 |
|
mine
Elev |
10 jul, 2012 20:38 |
|
cannedcorn
Elev |
Nu blev jag deprimerad. Har helt missat att Alexander Rybak skulle till allsång på skansen idag (trots att jag tittat artisterna minst 5 gånger). Livet suger. Hade typ dött för att få se honom igen.
Sitter och gråter. Allt känns värdelöst. Borde kanske påpekas att jag blir såhär känslig när jag har pms.. eheh.
10 jul, 2012 20:48 |
|
Solkatten
Elev |
Letar typsnitt och laddar ner de jag vill ha ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jul, 2012 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen