Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Känslan av när jag ber min mamma att släcka & hon tar fram en gaffel och säger ''nox''.. så kommer pappa och tar fram tidningen .. och säger ''luumooos'' och tänder sin lilla läslampa.. söta föräldrar
19 nov, 2011 20:14 |
|
Borttagen
|
^ Vilka gulliga föräldrar du har :3
19 nov, 2011 20:16 |
|
Ascendio
Elev |
19 nov, 2011 20:25 |
|
Borttagen
|
OMG OMG! Snart har jag gjort 2000 inlägg :3
19 nov, 2011 20:27 |
|
scarhead
Lärare |
bara för jag inte kan vara med på filmen så känner jag mig sjukt deppig, för sista filmen var den bästa filmen jag har sett på länge
19 nov, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
^ Du är inte ensam om det
19 nov, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ahaha, aa verkligen! Älskar dom sååååå ♥ dom är värre än mig typ haha ^ Vilka gulliga föräldrar du har :3 19 nov, 2011 20:29 |
|
Ascendio
Elev |
19 nov, 2011 20:34 |
|
scarhead
Lärare |
19 nov, 2011 20:34 |
|
Borttagen
|
Okej detta är mitt 2000:e inlägg och jag ska dra det kortfattat:
Ni mugglisar är världens bästa personer! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ x så många medlemmar vi är :3 19 nov, 2011 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen